Re: Odp: dla zmotoryzowanych

Data: 2000-01-25 19:55:15
Temat: Re: Odp: dla zmotoryzowanych
Od: Apik <a...@c...pl>

Dawid Konieczny napisał(a):

ciach

> [...]

Oprocz zywych kobitek!

> że

> Ależ to jest niebezpieczeństwo. Jak nie zatankujesz, to samochód może Ci
> stanąć np na środku skrzyżowania i co wtedy? A tak, to tym sygnałem
> dźwiękowym zapobieżesz takiemu incydentowi ;-)))

E juz sam ON za kolkie to niebezpieczenstwo nawet bez paliwa a co
dopiero z.....

> A tak poważniej - również uważam, że powinni zainstalować jakiś przycisk
> informujący im o tym, że potrzebna jest pomoc.

Tak i sprzedawca w tej swojej kanciapie mogby miec sygnal dzwiekowy w
postaki jekiegos delikatnego dzwonka

> Ale tak konkretniej, to do dyskusji dołączam się po to, by napisać, że
> taką samą pomoc (też niestety tylko na klakson) oferują (od ponad roku)
> niektóre stacje StatOil w Warszawie i w Poznaniu.

i Rzeszowie
Ja tam nie korzystam z przywileju bo to budzi niezdrowa sensacja

--
Pozdrowka
Apik