farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!

1. Data: 2004-02-24 07:24:40

Temat: farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio przeczytałam w "Przekroju", że długofalowe farbowanie włosów
ciemniejszymi farbami
jest przyczyną zachorowalności kobiet na konkretny nowotwor
Jestem w ciąży i przez 8 miesięcy pofarbowałam się ciemnym kolorem 3 razy
chciałam teraz jeszcze ostatni raz żeby nie wyglądac jak kocmołuch
chcę uniknąć powszechnego zaniedbania kobiet w ciąży i kobiet po porodzie
ale bycie piękna i zadbana - nie służy zdrowiu!!!!!!
i niestety nie tylko mojemu :(
Wogóle przeczytałam że np. powszechne używanie chemicznych środków jest
przyczyną osłabienia nasienia mężczyzn o prawie 50% na przestrzeni 100 lat.
Reklamy swoje a czas i nauka pokazuje swoje.
A niektórym wydaje sie że jak czegoś nie wiedac to tego nie ma.............
:(((, bo np. moja ginekolog stwierdziła że farbowanie nie szkodzi i że to sa
mity, ehhh.

--
Darpola Agromax

1. Data: 2004-02-24 08:13:34

Temat: Re: farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darpola wrote:
> Ostatnio przeczytałam w "Przekroju", że długofalowe farbowanie włosów
> ciemniejszymi farbami
[cut]
> Reklamy swoje a czas i nauka pokazuje swoje.
> A niektórym wydaje sie że jak czegoś nie wiedac to tego nie ma.............

A niektorym sie wydaje, ze Przekroj jest zrodlem naukowej
informacji..........

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-02-24 08:39:14

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darpola napisał/a w news:c1etvs$iks$1@news.onet.pl:

> [...]
[ciach]
> moja ginekolog stwierdziła że farbowanie nie szkodzi i

I komu wierzysz?
Jakiemuś pismakowi w szmatławcu czy lekarzowi?

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-02-24 09:04:23

Temat: Odp: farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I. Lekarka powiedziała mi o tym jeszcze na poczatku ciąży
II. artykuł z "Przekroju" przeczytałam w tamtym tygodniu
III. "Przekrój" nie jest szmatławcem!
IV. i powoływał sie na badania naukowe i powszechną zachorowalnośc starszych
kobiet, które średnio 20 lat stosowały farby (ciemne)
V. bynajmniej te metaliczne Palety są na pewno szkodliwe i wnikają w mózg,
dlatego kupuję LOREAL, chociaż i tak farby spłukuja sie przez cały czas po
farbowaniu i brudzą poduszkę, więc chodze z chemią na głowie przez cały czas

1. Data: 2004-02-24 09:05:04

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Darpola wrote:
> [...]
> mózg, dlatego kupuję LOREAL, chociaż i tak farby spłukuja sie przez
> cały czas po farbowaniu i brudzą poduszkę, więc chodze z chemią na

Wiec oczekujesz od grupy,ze ciebie rozgrzesy i powie, tak farba Loreala nie
spowoduje u ciebie nowotowru, nie przeniknie przez czaszke do mozgu no i
oczywiscie nie zaszkodzi dziecku.

A moze oczekujesz naukowej polemiki z Przekrojem?
A moze polemiki z twoja ginekolog? bo ja naprawde nie wiem, oc co ci chodzi
Hafsa

1. Data: 2004-02-24 09:08:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darpola wrote:

> III. "Przekrój" nie jest szmatławcem!

Zurnalem naukowaym z cala pewnoscia rowniez nie jest...

> IV. i powoływał sie na badania naukowe
>i powszechną zachorowalnośc starszych
> kobiet, które średnio 20 lat stosowały farby (ciemne)

Napiszesz wiecej o tym ?

> V. bynajmniej te metaliczne Palety są na pewno szkodliwe i wnikają w mózg,

Przez czaszke ? Intrygujace.
BTW, sprawdz znaczenie slowa 'bynajmniej', bo mam wrazenie, ze myli Ci
sie z 'przynajmniej'.

> dlatego kupuję LOREAL,

Moze te badania sponsorowal L'Oreal ?

chociaż i tak farby spłukuja sie przez cały czas po
> farbowaniu i brudzą poduszkę, więc chodze z chemią na głowie przez cały czas

To nie farbuj i nie marudz. Caly otaczajacy Cie swiat te chemia...

Dunia

1. Data: 2004-02-24 09:18:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał/a w news:c1f44a$7ot$1@inews.gazeta.pl:

> bo ja naprawde nie wiem, oc co ci chodzi

Może ona stosowała już te mózgożerne Palety i teraz widać tego skutki.

mips

1. Data: 2004-02-24 09:19:48

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Może ona stosowała już te mózgożerne Palety i teraz widać tego skutki.

ROTFL :)))

Dunia (z szalenie-niebezbiecznym-balejazem na glowie)

1. Data: 2004-02-24 09:43:37

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darpola"
> I. Lekarka powiedziała mi o tym jeszcze na poczatku ciąży
I co, myslisz ze przez kilka miesiecy wiedza sie zdezaktualizowala
pod wplywem przygniatajacego ciezaru zarzutow szmatlawcow? ;-))

> II. artykuł z "Przekroju" przeczytałam w tamtym tygodniu
Widze, ze Cie to zaskoczy, ale miara wiarygodnosci badan
naukowych nie jest ich chronologia! :)

> III. "Przekrój" nie jest szmatławcem!
Z pewnoscia blizej szmatlawca niz lektury naukowo medycznej.

> IV. i powoływał sie na badania naukowe
Metaanaliza? Rndomizacja, slepe proby, jaka probka,
gdzie byly wykonywane itd - to wszystko mowi o tym,
na ile mozna im wierzyc. Bez takich danych mozna sobie napisac
cokolwiek. Na przyklad ja napisze Ci, ze
"badania naukowe z instytutu new mexico dowiodly, ze
uzywanie liter k, p i spacji zwiekszaja drastycznie
zachorowalnosc na raka malego palca lewej reki, kciuka i srodkowego
palca reki prawej. "No i masz przekichane chcac uzywac komputera :)
Asia

1. Data: 2004-02-24 11:07:19

Od: Kacper Perschke <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Danwo Tu nie pisałem i nie wytrzymałem.
Wiem, że naraże się Twoim oponentkom, ale sprawa jest dla mnie zbyt ważna.

1) Kocmołuch
Kobieta by być piekną wcale nie musi się odtapetowć.
To niewątpliwie dodaje pikanterii i podnosi hormonki.
Najpiękniejsza kobieta jest saute, gdy jest zakochana
i czuje się kochana.
2) Nieszkodliwe
Gdyby chemia była nieszkodliwa, to prawie wszystkie zmieniałyby
kolor włosów co miesiąc nie odczuwając żadnych uszkodzeń włosa.
3) Badania naukowe
Ich wiarygodność nie jest oczywista.
4) Rzetelność i wiedza lekarzy
j.w.
5) Przekrój brukowcem
Owszem kiedyś był lepszy, choć to jeszcze nie "Fakt".
6) Nasze zdrowie
Jest inne niż 150 lat temu.
Wcale nie wiem czy lepsze.
Czego wszystkim nam życzę.

KAcper
--
Dla mail'ujących: nie nazywam się repcak_ekhcsrep, a kacper_perschke.

Dermacol w Warszawie śródmieściu poszukiwany:-)
Konsultantka AVON z Wro pilnie potrzebowana...
gin-tonic, Tychy
wrocław-depilacja
Kosmetyki Mary Kay