farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!

From: "Darpola" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!
Date: Tue, 24 Feb 2004 08:24:40 +0100
Sender: d...@p...onet.pl@rd65.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ostatnio przeczytałam w "Przekroju", że długofalowe farbowanie włosów
ciemniejszymi farbami
jest przyczyną zachorowalności kobiet na konkretny nowotwor
Jestem w ciąży i przez 8 miesięcy pofarbowałam się ciemnym kolorem 3 razy
chciałam teraz jeszcze ostatni raz żeby nie wyglądac jak kocmołuch
chcę uniknąć powszechnego zaniedbania kobiet w ciąży i kobiet po porodzie
ale bycie piękna i zadbana - nie służy zdrowiu!!!!!!
i niestety nie tylko mojemu :(
Wogóle przeczytałam że np. powszechne używanie chemicznych środków jest
przyczyną osłabienia nasienia mężczyzn o prawie 50% na przestrzeni 100 lat.
Reklamy swoje a czas i nauka pokazuje swoje.
A niektórym wydaje sie że jak czegoś nie wiedac to tego nie ma.............
:(((, bo np. moja ginekolog stwierdziła że farbowanie nie szkodzi i że to sa
mity, ehhh.

--
Darpola Agromax