Re: Botan Botanicus?

21. Data: 2000-09-21 07:46:38

Temat: Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:
> Ze to Ty to zadzwonil mi we wtorek o 22:06 Piotr S. :-)

He, he. :-) Dzisiaj dopiero odebralem poczte z mojego rezerwowego konta
i okazalo sie, ze we wtorek o 11:53 stawial na Radzimierskiego Krzysiek
Wilk.

Pozdrawiam serdecznie, coraz bardziej zasmucony
Krzysiek Koterba :-( ;-)

22. Data: 2000-09-21 08:38:01

Temat: kara dla botanikusa
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

eeeee...to za latwe...przygotuje sobie trzy teksty i paroma kliknieciami
sie opedzi...
trzeba pomyslec nad czyms bardziej wyrafinowanym i okrutnym...
Dorota

23. Data: 2000-09-21 12:11:12

Temat: Odp: kara dla botanikusa
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> eeeee...to za latwe...przygotuje sobie trzy teksty i paroma kliknieciami
> sie opedzi...
> trzeba pomyslec nad czyms bardziej wyrafinowanym i okrutnym...

Produkcja sadzonek dla calej grupy?

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2000-09-21 12:34:54

Temat: Re: Odp: kara dla botanikusa
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Ha! skad wiedzialas co mam na mysli????!!!???
Dorota

25. Data: 2000-09-21 12:47:42

Temat: Odp: Odp: kara dla botanikusa
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...

Ha! skad wiedzialas co mam na mysli????!!!???

Hm...Moze mamy zbiezne zainteresowania? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

26. Data: 2000-09-21 14:17:37

Temat: Re: kara dla botanikusa
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram. A za robienie mnie w trabe na spotkaniu w Powsinie wszystko w 3
egzemplarzach.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

27. Data: 2000-09-21 16:04:11

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Prosilem o lagodny wymiar kary :)))
Ale zeby wyjsc naprzeciw ,proponuje trzy sadzonki Sangwinari canadensis ,pod
warunkiem ze wstawicie sie za mna u "Krychy"
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.
p.s.
Prosze o adresy na priv.

28. Data: 2000-09-21 21:32:57

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
(Mirabile dictu)
Rzecz dziwna ,trudna do powiedzenia -Botanicusa chca tylko ukarac kobiety.
Czy moge sam sobie wybrac kare.
Oniesmielony winowajca.
Boguslaw Radzimierski.

29. Data: 2000-09-21 23:09:05

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze to Ty to zadzwonil mi we wtorek o 22:06 Piotr S. :-)

Muszę się wytłumaczyć, że zadzowniłem w ściśle określonym celu.
Chciałem wykręcić Bogdanowi numer w stylu Botnicusa. Mianowicie, w momencie
kiedy Botan miał się "zdekonspirować" chciałem, aby kilka osob z grupy
"udowodniło", że Botanikus nie jest Bogdanem, ale że rzekomy Botanikus
_podszywa_ się pod Bogdana:-) (do tego potrzebny był mi jeden grupowicz).
Bogdan musiałby wtedy udowadniać, że jest Bogdanem, zabawa byłaby przednia
(kosztem Bogdana oczywiście:-)))))))))); ale niestety Twoja sekretarka nie
spełnia swoich obowiązków, na dodatek następnego dnia Jerz zaczął się
podlizywać Bogdanowi, wyciągając go na zwierzenia, tak że nie było już
niestety szans na wprowadzenie mojego planu w życie.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

30. Data: 2000-09-22 10:36:28

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Rzecz dziwna ,trudna do powiedzenia -Botanicusa chca tylko ukarac kobiety.

Faceci albo poczuli pewna meska solidarnosc z Botanicusem, albo
zastanawiaja sie ... zaraz - A JERZY TO KOBIETA???
Cyt: "Jak dla mnie [wówczas ci odpuszczę] oznacza to jedną sadzonkę, tę
z tymi "czerwonymi" przyrostami. Niezbyt wiele żądam? :-))))"

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

Albedo
Re: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa