keramzyt do ziol?

21. Data: 2003-09-27 19:29:12

Temat: Re: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message
news:bl4mjt$70k$7@atlantis.news.tpi.pl...

> :-)Celowo pytam czy "znasz":-)

A co rozumiesz przez "znasz"? Istnienie jakichkolwiek pierwiastkow
przyjmuje wylacznie na wiare; nie mam zmyslow, ktore by mi powiedzialy
"o, tu sa wlasnie takie a takie pierwiastki".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-09-27 19:50:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> [...]
> przyjmuje wylacznie na wiare; nie mam zmyslow, ktore by mi powiedzialy
> "o, tu sa wlasnie takie a takie pierwiastki".

A gdyby tak obwąchać? :-)

Twórczo, Basia.

23. Data: 2003-09-27 20:24:20

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> A co rozumiesz przez "znasz"? Istnienie jakichkolwiek pierwiastkow
> przyjmuje wylacznie na wiare; nie mam zmyslow, ktore by mi powiedzialy
> "o, tu sa wlasnie takie a takie pierwiastki".

np. :-)Nie kupiłeś żonie nigdy nic z biżuterii?:-)?

Moja definicja "znasz".
"Znasz" = czyli możesz mieć teoretyczną lub praktyczną szansę realnego
"zetknięcia" się z nimi (wiedząc lub nie wiedząc o tym). "Zetknąć" - być w
odległości od 0 do 50km, czas "zetknięcia" minimum 60sekund.
Patrzenie, nawet wiele razy w ciąg literek w książce - nie jest w moim
pojęciu realnym poznaniem danego pierwiastka.

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

24. Data: 2003-09-27 21:32:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "zetknięcia" się z nimi (wiedząc lub nie wiedząc o tym). "Zetknąć" - być w
> odległości od 0 do 50km, czas "zetknięcia" minimum 60sekund.

Jesli zastosuje taka definicje, to okaze sie, ze znam bardzo wiele
rzeczy i zdarzen, o ktorych nie wiem i wiedziec nie bede i nie mam
w ogole zielonego pojecia. A mnie sie jednak wydaje, ze Slonce i
Ksiezyc znak znacznie lepiej niz magme 30 km pod moimi stopami.

Pozdrowienia,
Michal

25. Data: 2003-09-27 21:33:38

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jesli zastosuje taka definicje, to okaze sie, ze znam bardzo wiele
> rzeczy i zdarzen, o ktorych nie wiem i wiedziec nie bede i nie mam

:-)
Mowa była o pierwiastkach, ale i tak masz rację:-)
:-)

A mnie sie jednak wydaje, ze Slonce i
> Ksiezyc znak znacznie lepiej niz magme 30 km pod moimi stopami.

A po co szukać helu aż na Słońcu kiedy masz go w żarówce?
A po co szukać np. żelaza 30 km pod ziemią jeśli masz go w hemoglobinie we
krwi?

"Znasz" przecież te pierwiastki mimo że są tu i tam.
?

Pozdrawiam
p...@r...pl

26. Data: 2003-09-28 00:00:59

Temat: Odp: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bl4s66$v4$...@a...news.tpi.pl...

> Patrzenie, nawet wiele razy w ciąg literek w książce - nie jest w moim
> pojęciu realnym poznaniem danego pierwiastka.

Nie umiem ci powiedziec czy zetknelam sie w podanych przez ciebie kryteriach
z uranem i cezem lub platyna, niemniej moge
stwierdzic z cala pewnoscia ze je znam!

Elfir

27. Data: 2003-09-28 00:31:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:bl59a1$oed$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie umiem ci powiedziec czy zetknelam sie w podanych przez ciebie kryteriach
> z uranem i cezem lub platyna

Chyba tak. Uranu troche jest w Tatrach, w Dolinie Bialego jest taka
krotka sztuczna jaskinia pozozstala po probach wydobycia. Cezu
mielismy sporo po Czarnobylu :-(. Platyna stosowana jest do bizuterii.

Pozdrowienia,
Michal

28. Data: 2003-09-28 11:37:34

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Sep 2003 23:33:38 +0200, "Piotr Siciarski"

>A po co szukać helu aż na Słońcu kiedy masz go w żarówce?
>A po co szukać np. żelaza 30 km pod ziemią jeśli masz go w hemoglobinie we
>krwi?

A mozecie odpowiedziec na pytanie, czy radon w keramzycie bedzie mi
szkodzil jesli zjem wyrosnieta na nim rosline? To tak w temacie :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

29. Data: 2003-09-28 12:54:06

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:%Zpdb.81928$xx4.8949740@twister.neo.rr.com...
> [...]
> krotka sztuczna jaskinia pozozstala po probach wydobycia. Cezu
> mielismy sporo po Czarnobylu :-(. Platyna stosowana jest do bizuterii.

Platyny jest sporo wokół nas - chociażby styki w automatyce dobrych/średnich
wind.

Po prostu, chodzi mi o to, że nie ma co sobie zaprzątać głowy
"wyprodukowanymi" pierwiastkami.
Po co straszyć? Elfirka napisała, że "wpadamy w panikę". Ja nie wpadłem.

Po prostu.

Pozdrawiam
p...@r...pl

30. Data: 2003-09-28 13:08:00

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisała

> A mozecie odpowiedziec na pytanie, czy radon w keramzycie bedzie mi
> szkodzil jesli zjem wyrosnieta na nim rosline? To tak w temacie :)

Widzisz Elfira jak nastraszyłaś Sabinkę?:-)

Wg. mnie spokojnie możesz zjeść to co Ci urośnie w keramzycie (jeśli
urośnie:-))

Pozdrawiam
p...@r...pl

sarny...