kolejne nawrócenie :-)))

151. Data: 2003-02-13 11:59:51

Temat: Re: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Nigdy nie szłaś przez miasto z jakimiś 7-8 nowymi nabytkami pod pachą?
> Wystające kolczaste gałęzie, powiewające z tyłu liście, zaczepiające o
> wszystko korzenie ...nie wiem, czemu ludność okoliczna tak dziwnie
> spoglądała:-) Humor taki spacer poprawia wręcz wyjątkowo;-)

Jechałam kiedyś na rowerze z dwoma sporymi krzewami.
Właściwie mnie nie było widać, tylko krzaki. W mojej wsi to już ludność
przywykła, ale we wsi, z której jechałam i kierowcy samochodów
uwzięli się poprawiać mi humor. Numer powtórzyłam potem z dużymi
żarnowcami, ale jechałam z innej strony i audytorium było mniejsze :-)

Krycha, czasem ubrana w roślinki

152. Data: 2003-02-13 13:58:18

Temat: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2fsk5$lcj$...@a...news.tpi.pl...

> Ja też mam w ogrodzie storczyka !!!!
> Nie wiem jeszcze którego, bo nie kwitł,ale listki ma wypisz wymaluj (:-).
> Czyżby Bogusław w czasie którejś wizyty mi posiał ? A może ta roślinka na
> C...cośtam (:-)) to właśnie storczyki ???
> Bogusław, przyznaj się (:-) Obdarowałeś mnie storczykiem?

Hm! Te storczyki to aż tak "atrakcyjne" rośliny, ze trzeba je cichcem
podrzucać komuś do ogrodu.... ???
Pozdrawiam :-)
Janusz

153. Data: 2003-02-13 14:03:02

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) Maślaki
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała:

Po
> prostu muchomory mogą wspaniale ożywić ogródek jesienią.

Muchomory są śliczne! A jaki dają odlot :-)

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

154. Data: 2003-02-13 14:06:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b2fp0b$ea9$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna
Tkaczyk<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Po prostu muchomory mogą wspaniale ożywić ogródek jesienią.

Hejka. Nie wyobrażam sobie muchomorów bez krasnali ogrodowych ;-)
Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

155. Data: 2003-02-13 14:20:01

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-)))REKORD??
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:PGEOJDCAPBDLGOACJIOIOEPCCAAA.smal@supermedia.pl Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> ja nie mogac za bardzo w temacie
> moge tylko nie na temat
> :)))))
> _hehehe

Hejka, a ja do Bogusława. Na Wysoczyźnie Siedleckiej ciśnienie spada,
temperatura się podnosi, choć ciągle jest mróz, chmury zakryły niebo i
słońce, które swieciło cały ranek, a Ty Bogusławie milczysz ignorując moje
wysiłki meteorologiczne. :-(
Pozdrawiam cisnąc tylko 1021 hPa

PS. Przed chwilą J.J. w pr.III PR

156. Data: 2003-02-13 14:59:41

Temat: RE: Odp: kolejne nawrocenie :-))) ANKIETA
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:)))))
tak wiec
ja na wszelki wypadek nie chce bynajmniej dla siebie wiecznosci
a tylko wystarczalnosci
tzn aby zdazyc wykonac to co sie w zyciu zaplanowalo
hehe
ale po ilosci spraw i rzeczy
ktore odkladam sobie na spokoniejsze czasy
to nawet wiecznosci mi by bylo malo ...

:)
wedlug mnie
nasze ogrody powinny byc dla nas
takimi zakatkami czasoprzestrzeni
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

157. Data: 2003-02-13 16:03:47

Temat: RE: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> [...]
> C...cośtam (:-)) to właśnie storczyki ???
> Bogusław, przyznaj się (:-) Obdarowałeś mnie storczykiem?

Witaj ,nie pamiętam dokładnie być może :-)
Ale dobrze że masz , mówią że ogród bez storczyka to nie ogród :-)
Pozdrawiam, Bogusław

158. Data: 2003-02-13 16:07:07

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

(...)
> Hm! Te storczyki to aż tak "atrakcyjne" rośliny, ...............
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Nareszcie to do Ciebie dotarło, długo bo długo ale jednak :-)
:-) Bogusław

159. Data: 2003-02-13 19:14:44

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

We wrześniu w Skierniewicach zakupiłam 1,5 metrową wierzbę. Ponieważ do
samochodu był spory kawałek postanowiłam obejść resztę stoisk z ową wierzbą.
Miało to ten plus, że w momencie niespodziewanego rozstania z moją
przyjaciółką byłam widoczna ze znacznej odległości.
Dodam, że nawet tam w tłumie podobnym mnie maniaków byłam obiektem sporego
zainteresowania:-)
Ale na samo wspomnienie zaczynają mnie boleć ręce.

Pozdrawiam

Marta

160. Data: 2003-02-13 22:05:16

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

[...]
> W kazdym razie wiedza mnie nie dziwi, ale swiat dookola nieustannie. To nie
> wiem, jak to zaklasyfikowac...
> Pozdrowienia - Ewa Sz. intensywnie myslaca nad swoja pozycja w w/w podziale

Znasz dowcip stary jak świat?
;-)
Pewnie znasz.
..