pędzel do pudru

1. Data: 2003-12-03 14:46:49

Temat: pędzel do pudru
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgubiłam swój pradawny pędzel, który kiedyś dostałam w prezecie i muszę
zaopatrzyć się w nowy. Czy moze ktoraś z koleżanek wie gdzie można w
Krakowie kupić naprawdę dobry pędzel do pudru? przeszłam kilka sklepów i
pędzle są różne i w różnych cenach (8-50 zł), ale na żadnym nie pisze z
czegoż one uczynione. W sephorze są ale kosztują od 150 zł w górę, a nie
wiem czy są tego warte.
Moze któraś z was wie coś na ten temat?

1. Data: 2003-12-04 01:45:14

Temat: Odp: pędzel do pudru
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze któraś z was wie coś na ten temat?

W M1 jest sklepik Inglota tylko z pędzlami, o ile pamiętam. Są ich tam
setki, każdy do czegoś innego, z naturalnego włosia. Ceny rózne, ale myślę
że do pudru to przedział 40-60 zł. To są pędzle podobno w pełni
profesjonalne. W środku sklepiku miła obsługa, chętnei doradzają i wdają się
w kosmetyczne dyskusje:)))
Pozdrawiam i życzę miłego kupowania
Kroofka

1. Data: 2003-12-04 08:15:48

Temat: Re: pędzel do pudru
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielke dzięki :) jutro tam popędzę:)

1. Data: 2003-12-04 11:42:44

Temat: Re: Odp: pędzel do pudru
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Dec 2003 02:45:14 +0100, kroofka <k...@o...pl> wrote:
[...]

a w warszawce gdzie kupic pedzel do pudru z dobra relacja jakosci do ceny?

widzialam w douglasie pedzle np. Diora. ale nietanie :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-04 12:29:46

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> a w warszawce gdzie kupic pedzel do pudru z dobra relacja jakosci do ceny?
>
> widzialam w douglasie pedzle np. Diora. ale nietanie :)

Bardzo dobre i tanie pedzle wszelkiej masci sa w zakladzie pedzlarskim na
ulicy Widok (to ulica biegnaca pomiedzy rotunda a KFC w centrum). Sa to
pedzle We-Ma. I za najdrozszy placilam chyba 8-9 zl. Polecam.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-12-04 13:29:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Dec 2003 13:29:46 +0100, Joasia <j...@u...wp.pl> wrote:
:
: Bardzo dobre i tanie pedzle wszelkiej masci sa w zakladzie pedzlarskim na
: ulicy Widok (to ulica biegnaca pomiedzy rotunda a KFC w centrum). Sa to
: pedzle We-Ma. I za najdrozszy placilam chyba 8-9 zl. Polecam.

wow. wybieram sie do centrum. bede tam :)

kasica

1. Data: 2003-12-04 14:20:58

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ulicy Widok (to ulica biegnaca pomiedzy rotunda a KFC w centrum). Sa
> pedzle We-Ma. I za najdrozszy placilam chyba 8-9 zl. Polecam.

Też je polecam. W porównaniu do produktów firm takich jak screen face są
co prawda średnie, ale sephorowskie czy inne pseudo profesjonalne biją
na głowę pod względem jakości i ceny.
Nawet krakowiankom radziłabym raczej poprosić kogoś o zakup we-my w
Warszawie, lub zadzwonić tam - powinni wysłać, niż kupować w
perfumeriach...
To że pędzel zrobiony jest z naturalnego włosia, jeszcze o niczym nie
świadczy - ważna jest też technika jego produkcji. No i oczywiście
zwierzątko, którego futerko posłużyło do wyrobu pędzla.

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

RE: Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugi e jak na mnie;-)]
troche glupie pytanie - perfumy
testy skory
chwale - YR i Soraya
The Body Shop