Re: Odp: projekt zagospodarowania

Data: 2000-01-04 11:10:17
Temat: Re: Odp: projekt zagospodarowania
Od: Marek Hyla <M...@c...pl>

> Podejrzewam,że Twój salon jest płaski jak stół i aż prosi się,aby go
> urozmaicić np.hałdą ziemi ,na której będzie skalniak.Teren idealnego
> skalniaka powinien delikatnie opadać w kierunku południowego okna.Układamy
> na nim oczywiście kamienie i skały.Nigdy nie rozrzucamy kamieni bez ładu i
> składu-wbrew pozorom wcale nie wygląda to naturalnie.

ROTFL....

Sorry, ze sie wtracam. Podpadam zdaje sie pod schemat leniwej
osoby surfujacej po internecie i wyciagajacej od grupowiczow
darmowe rady - niemniej zadam jedno pytanie:

Czy mozecie polecic mi jakas ksiazke, publikacje, etc. na temat
zakladania skalniakow? Mam jakies 40 m. skarpy (tak od 0.5
do 2 m. wysokosci) i chcialbym tam zalozyc ogrod skalny.

Ten tekst o kamieniach rozrzuconych bez ladu i skladu uderzyl
we wlasciwe struny mojej duszy - nie chcialbym, by z tego
skalniaka wyszedl jeden wielki kicz.

Pozdrawiam i dziekuje

Marek