quiz ogrodowy

1. Data: 2000-01-26 07:05:13

Temat: quiz ogrodowy
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do sprawdzenia swojej wiedzy w quizie na temat podstawowych pojęć
ogrodowych pod adresem http://ogrod.to.jest.to/zabawa/quiz_pojecia.htm .
Uwagi, jak to ulepszyć, będą mile widziane.
Jeszcze przed oficjalnym otwarciem :-) odnalazł go Bogusław Radziszewski i
stwierdził, że jest zbyt łatwy.
Jeżeli wejdziecie tam przez stronę główną http://ogrod.to.jest.to będziecie
mieli możliwość podzielenia się ze mną krytyką nowej "skóry" tejże strony.
Można też rozpoznać (na tymczasowej fotografii) członka elity naszej grupy,
nową twarz w "galerii
bywalców grupy" na stronie http://ogrod.to.jest.to/ogrody/plrecogr.htm
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-26 21:20:56

Temat: Re: quiz ogrodowy
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zapraszam do sprawdzenia swojej wiedzy w quizie na temat podstawowych pojęć
>ogrodowych

Quiz jest świetny, pouczający, humor w moim typie, ale na końcu przydało by
się pytanie np. Jaka roślina rośnie najszybciej u Siciarskiego? lub: jaką
bylinę najbardziej lubi Basia?(w razie błędu powrót do 1:-).
Pośliznąłem się na pytaniu o krzewach (dla mnie dość niejasne), a pytanie o
pneumafory też problematyczne (podobno w końcu nie wiadomo do czego
cypryśnikowi służą, badania trwają).

Poza tym szczere gratulacje dla Krzysztofa za najlepszą polskojęzyczną
ogrodową stronę na świecie (i weź tu człowieku zrób coś swojego:-),
nowa.skóra.to.jest.to.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-26 23:34:39

Temat: Odp: quiz ogrodowy
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86moi3$uvg$...@a...webcorp.com.pl...
> Zapraszam (...)> Można też rozpoznać (na tymczasowej fotografii)
członka elity naszej grupy,
> nową twarz w "galerii
> bywalców grupy" na stronie http://ogrod.to.jest.to/ogrody/plrecogr.htm
> --

Krzysiu z tym moim członkostwem w "elicie" to chyba lekko"przesadziłeś"?
:-)
No tak jesteś
ogrodnikiem.
s...@w...com.pl
P.S.
Foto jest tymczasowe(bo nic lepszego nie znalazłem w domu).

1. Data: 2000-01-27 06:24:32

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86ntdp$edm$...@a...webcorp.com.pl...
> Pośliznąłem się na pytaniu o krzewach (dla mnie dość niejasne), a pytanie
> pneumafory też problematyczne (podobno w końcu nie wiadomo do czego
> cypryśnikowi służą, badania trwają).

Rozumiem. Sprawisz mi przyjemność jeżeli zaproponujesz inne dwa pytania ( w
temacie) albo
tylko ich formę. Podmienię.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-27 08:13:08

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński" wrote:
> Zapraszam do sprawdzenia swojej wiedzy w quizie na temat podstawowych pojęć
> ogrodowych pod adresem http://ogrod.to.jest.to/zabawa/quiz_pojecia.htm
:-)))) Podoba mi sie.
Mam przy okazji pytanie: ile w sumie jest pytan, bo po odpowiedzi na 21
pytanizniknely mi guziki i ... nic wiecej. Nie wiem czy to byl juz
koniec, czy tez cos u mnie nie tak.

> Jeszcze przed oficjalnym otwarciem :-) odnalazł go Bogusław Radziszewski i
> stwierdził, że jest zbyt łatwy.

Jak dla kogo, ja sie wylozylem na dwoch pytaniach :-(

> Jeżeli wejdziecie tam przez stronę główną http://ogrod.to.jest.to będziecie
> mieli możliwość podzielenia się ze mną krytyką nowej "skóry" tejże strony.

Mi sie podobalo poprzednie logo Twojej strony - kochajmy ogrody z
czerwonym kwiatkiem. Te z lopatka juz nie jest takie fajne. Poza tym ta
bijaca w oczy zielen - ja wole cos bardziej stonowanego. Natomiast szata
quizu jest pierwszorzedna.
Ogolnie widac, ze w Orzyszu zima w pelni :-)

> Można też rozpoznać (na tymczasowej fotografii) członka elity naszej grupy,

Zdjecie tak niewyrazne, ze, moim zdaniem, nie mozna rozpoznac na tym
zdjeciu czlonka elity grupy :-(

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 09:30:30

Od: "Norbert Pietrzak" <n...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

hhehe... a ja sobie udowodnilem, ze jestem laikie.
ma to te pozytywne strony, ze z coraz wieksza niecierpliwoscia oczekuje na
wiosne.... bede mial sie czego uczyc :)))

Pozdrawiam

Norek

1. Data: 2000-01-27 09:42:45

Temat: Re: Odp: quiz ogrodowy
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert Pietrzak wrote:
> ma to te pozytywne strony, ze z coraz wieksza niecierpliwoscia oczekuje na
> wiosne.... bede mial sie czego uczyc :)))

Uczyc sie to wlasnie teraz - zima. Wiosna to do roboty, na nauke bedzie
i troche pozno, i troche malo czasu :-)

1. Data: 2000-01-27 17:26:07

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Zdjecie tak niewyrazne, ze, moim zdaniem, nie mozna rozpoznac na tym
> zdjeciu czlonka elity grupy :-(

No i bardzo dobrze.Mgiełka tajemnicy wzmaga zainteresowanie. :-)
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-27 20:03:26

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiu kochany,
a coz to za wynalazki zastosowales na swoich stronach "w nowej skorze", ze
nie moge ich ogladac pod IE5, ani pod Netszkapa. Jedno i drugie dopomina sie
jakichs wtyczek, o sciagnieciu ktorych z domku przez modem to nie mam co
marzyc, bo nawet z roboty przekraczam timeout serwera.
Moze ktos poradzi skad wziac wtyczki (moze wiecie w ktorym Chipie, albo
innym pismie znajde na plytce). Komentarze nt. quizu sa interesujace, a tu
taki cukierek przez papierek.
Poprzednia wersja byla ogladalna i sluchalna wszystkim, a tu na strone
portretowa wchodze, ale na glowna i guiz ucho.
Pomozcie Anka
-------------Z motyką na słońce------------
<s...@f...edu.pl>

1. Data: 2000-01-27 20:05:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
Nie bardzo wiem czy żartujesz czy jesteś poważny, odpowiem, więc, na dwa
sposoby:
1: żartujesz
2:poważnie

> Mam przy okazji pytanie: ile w sumie jest pytan, bo po odpowiedzi na 21
> pytanizniknely mi guziki i ... nic wiecej. Nie wiem czy to byl juz
> koniec, czy tez cos u mnie nie tak.

1. Myślę, że u Ciebie wszystko w porządku. To raczej sprawa komputera.
Pewnie zadziałał wyłącznik przeciążeniowy zabezpieczający operatora.
2. Quiz działa także przy braku połączenia z siecią (offline). Odszukaj
stronę w katalogu historia i walcz do skutku. Zabawa kończy się w wyraźny
sposób.

> stwierdził, że jest zbyt łatwy.

Jak dla kogo, ja się wylozylem na dwoch pytaniach :-(
1. czy może po dwóch pytaniach?
2. To bardzo dobry wynik. Ja miałem większe trudności :-).

> Mi sie podobalo poprzednie logo Twojej strony - kochajmy ogrody z
> czerwonym kwiatkiem.

1. Musiałem zmienić, aby kolor kwiatka nie drażnił i nie przypominał
odwiedzającym czasu przeszłego, chociaż wiem, że u innych przywodzi na myśl
dobre czasy.
2. Uznałem, że jak nie potrafię zrobić logo ładnego to niech będzie bardziej
irytujący. Lepiej utrwali się w pamięci a o to chyba przy logo chodzi.

>Te z lopatka juz nie jest takie fajne.

1. Łopatka nawiązuje do skutecznego sposobu przyswajania wiedzy o ogrodach,
co usiłuje stosować autor.
2. Mnie się podoba a przecież stronę tworzę po to aby mieć z tego
satysfakcję :-)

>Poza tym ta bijaca w oczy zielen -
1. Przypomina ona jakiego koloru murawa wyrośnie nad krytykującymi.
2. Ponoć zieleń uspokaja i usuwa zmęczenie oczu.

ja wole cos bardziej stonowanego. Natomiast szata
> quizu jest pierwszorzedna.
> Ogolnie widac, ze w Orzyszu zima w pelni :-)
1. Na wiosnę będzie, oczywiście, dominował kolor zielony.
2. Tutaj, nic nie powinno absorbować uwagi sprawdzającego się. W przeciwnym
wypadku, niepowodzenie a właściwie brak wiedzy usprawiedliwi rozpraszaniem
go natarczywą grafiką.

Jak dobrze jest pogadać sobie, bez obawy, że zostanie się źle zrozumianym
:-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

RE: Pasja - to brzmi dumnie !?