Odstresuj się, odcham...pograj...

111. Data: 2007-11-06 20:21:48

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: konrador <n...@s...k.thx> szukaj wiadomości tego autora

On 06 lis 2007 "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Lepiej ty sie poducz kaprysów czytników news

Niewiele mnie interesuja kaprysy twojego czytnika albo twoje w tym
momencie. Nie potrafisz postowac/odpowiadac na posty i nie masz ochoty tego
zmienic tak, aby ludzie nie musieli sie zastanawiac co jest czescia
cytowana, a co odpowiedza, to oszczedz nam wszystkim swoich madrosci i nie
postuj wcale.

--
konrador / con(at)mmorpg.pl
icq.8899390 / sayhi.to/con/

112. Data: 2007-11-06 20:25:59

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno jakieś wkładki higeniczne dla kobiet
> projektowała kobieta ginekolog ;)

I można ich używać jako kołnierzyki dla śliniących się nadmiernie.

113. Data: 2007-11-06 20:27:12

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego ja niczego nie rozumiem z tego zaszyfrowanego dialogu? - pewnie
> dlatego, że nie znam gier komputerowych. Oto pierwszy raz poczułam się
> wyobcowana ;-P

Spoko, ja jestem wyobcowana z 90% głębi waszych dialogów. ;)

114. Data: 2007-11-06 20:33:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> Spoko, ja jestem wyobcowana z 90% głębi waszych dialogów. ;)

Kasiu, zdecydowanie to my dwie za mało ze sobą rozmawiamy. Sky jest
marnym łącznikiem ;-P

--
XL wiosenna

115. Data: 2007-11-06 20:38:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A wyrosnąć z umiejętności gmyrania
> paluchami w patyczkach
> się da? ;P

Prędzej, niż z seksu. Co za przyjemność w gmeraniu paluchami w patykach?
;-P

> Podobno jakieś wkładki higeniczne dla kobiet
> projektowała kobieta ginekolog ;)

Bym Ci powiedziała, kto wymyślił... yhym... wkładki dla meżczyzn, to
byś z krzesła spadł.
I żebyś wiedział, że ta, no... Koperrrrrnik.... też była kobietą!

--
XL wiosenna

116. Data: 2007-11-06 20:39:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd Ci przyszło do głowy, że szukam sposobów, by zgłupieć? - ja nie mam
> na to czasu po prostu.

Czyli głupiejesz z braku czasu? Można i tak ;)

> Głupieje się, jak się ma go za dużo. A jeśli chodzi o rzeczy, które
> wymieniłam, to z nich już też powoli wyrastam...
> Technologie się zmieniają, trzeba się uczyć nowych rzeczy - albo wracać
> do starych, które w okresie ich zaniedbania poszły naprzód i teraz
> trzeba gonić. Jestem z tych, co siedem srok za ogon.

I to uważasz za rozwijające lub mądre? Przecież genialnie
zgłupieć można od tej pogoni za ułudą "bycia na czasie"!

>Może to nie jest
> całkiem dobre, ale... nie mam czasu i ochoty na stres - a o tym była
> mowa :-)

Widzę ze ci wcale nie trzeba cudzych sposobów na zgłupienie-
masz doskonałe własne... ;P

117. Data: 2007-11-06 20:39:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> KamÓflaRZ ;-PPP

Mażenia ;)

118. Data: 2007-11-06 20:40:12

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl
> napisał w wiadomości news:fgqj8o$s3b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kasiu, zdecydowanie to my dwie za mało ze sobą rozmawiamy. Sky jest marnym
> łącznikiem ;-P

Sugerujesz, zebyśmy zaczęły plotkować?
Mamy potwierdzić stereotyp ulęgły w głowie
marnego, zakompleksionego faceta?

;]

119. Data: 2007-11-06 20:41:13

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mażenia ;)

...jósz ja znam te Tfoje rurzne fcielenia :-PPP

--
XL wiosenna

120. Data: 2007-11-06 20:41:51

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> z krzesła spadł.
> I żebyś wiedział, że ta, no... Koperrrrrnik.... też była kobietą!

Kopernik wymysliła wkładki dla mężczyzień?!

PO WYBORU
Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]
Prosty sposób na nałogi
KIDNAPERZY