Odtrucie organizmu

1. Data: 2007-02-15 23:21:07

Temat: Odtrucie organizmu
Od: "Femina" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Proszę o doradzenie mi jakiegoś sprawdzonego leku/preparatu
na odtrucie organizmu, który można nabyć bez recepty.
Szczególnie chodzi mi o odtruwanie z pasożytów i grzybów.

W Internecie jest ogromna ilość takich preparatów, ale nie wiem
co wybrać, stąd moja prośba o radę co jest skuteczne.

Pozdrawiam
Femina

2. Data: 2007-02-16 00:00:33

Temat: Re: Odtrucie organizmu
Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 15, 11:21 pm, "Femina" <a...@a...pl> wrote:
> Witam!
>
> Proszę o doradzenie mi jakiegoś sprawdzonego leku/preparatu
> na odtrucie organizmu, który można nabyć bez recepty.
> Szczególnie chodzi mi o odtruwanie z pasożytów i grzybów.

Pzeczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trucizna

Nastepnie zastanow sie co napisalas. Penicylina to nie jest "odtrutka
przeciwbakteryjna".

3. Data: 2007-02-16 22:11:13

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o doradzenie mi jakiegoś sprawdzonego leku/preparatu
> na odtrucie organizmu, który można nabyć bez recepty.
Poczytaj o diecie Gersona, troche żmudne ale cuda czyni.

4. Data: 2007-03-16 12:59:10

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Feb 2007 00:21:07 +0100, na pl.sci.medycyna, Femina napisał(a):

> Witam!
>
> Proszę o doradzenie mi jakiegoś sprawdzonego leku/preparatu
> na odtrucie organizmu, który można nabyć bez recepty.
> Szczególnie chodzi mi o odtruwanie z pasożytów i grzybów.

Nalewka na czosnku.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2007-03-16 14:48:26

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femina" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W Internecie jest ogromna ilość takich preparatów, ale nie wiem
> co wybrać, stąd moja prośba o radę co jest skuteczne.

Nie znam "trutek na bakterie i grzyby", ale polecam w przyszłości zmianę
diety, wtedy te trutki nie będą nigdy potrzebne...:)))
www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

Trudno gojaca sie blizna po operacji - bliznowiec
Pilne, dziwny ból w ręce.
choroba weneryczna
Leczenie kanałowe i otwarty ząb
Plwocina z krwią