choroba weneryczna

1. Data: 2007-02-15 21:39:09

Temat: choroba weneryczna
Od: "Kondziu X" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakieś 3 tygodnie temu zadałem się z prostytutką i byłem na tyle głupi że nie
użyłem prezerwatywy. Teraz mój ptak jest zaczerwieniony i na wewnętrznej
stronie napletka i żołędzi. Jest coraz gorzej. Co to moze być i co z tym robić!?

2. Data: 2007-02-15 22:57:06

Temat: Re: choroba weneryczna
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No to strasznie glupio zrobiles. Jesli to tylko tylko grzyb bo masz
farta. Ale uwazaj lepiej na przyszlosc bo gorsze rzeczy tam chodza. I
tak Cie wizyta u lekarza nie minie.
Pozdrawiam!

3. Data: 2007-02-16 00:05:56

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 15, 9:39 pm, "Kondziu X" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> stronie napletka i żołędzi. Jest coraz gorzej. Co to moze być i co z tym robić!?

Poczekaj jeszcze troche. "Ptak" sam odpadnie a przy takiej
trzeciorzedowej kile to i tak nie bedzie Ci juz potrzebny.

Mozesz tez jak kazdy myslacy isc do lekarza....

4. Data: 2007-02-16 09:23:18

Od: "Lathander" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziu X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> użyłem prezerwatywy. Teraz mój ptak jest zaczerwieniony i na wewnętrznej
> stronie napletka i żołędzi. Jest coraz gorzej. Co to moze być i co z tym

Jak najpierw nie uważałeś, co robisz, to teraz rób, co uważasz...

5. Data: 2007-02-16 14:14:47

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz tez jak kazdy myslacy isc do lekarza....

ja bym zalecil prady selektywne które powodują (podnosząc układ
parasympatyczny) znacznie lepsze ukrwienie w selektywnie wybranych częściach
ciała

:))))

Tomasz

6. Data: 2007-02-16 16:22:44

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziu X" < > napisał w wiadomości
> [...]
> użyłem prezerwatywy. Teraz mój ptak jest zaczerwieniony i na wewnętrznej
> stronie napletka i żołędzi. Jest coraz gorzej. Co to moze być i co z tym

To masz problem . Proponuję pilnie wizytę u dermatologa-wenerologa (pewnie
prywatnie będzie najszybciej). O możliwych zakażeniach z grubsza przeczytasz
tu :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_przenoszone_dro
g%C4%85_p%C5%82ciow%C4%85

Oczywiście do chwili wyzdrowienia (jeśli będzie to możliwe) , nie powinieneś
utrzymywac kontaktów seksualnych.

Pozdrawiam
regen

7. Data: 2007-02-16 16:28:19

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> użyłem prezerwatywy. Teraz mój ptak jest zaczerwieniony i na wewnętrznej
> stronie napletka i żołędzi. Jest coraz gorzej. Co to moze być i co z tym

isc do lekarza czym predzej po leki - moze sie zrobic z czasem
nieprzyjemnie. Znaczy bedzie gorzej.

8. Data: 2007-02-16 19:57:50

Od: "Kondziu X" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

łatwo wam gadać... baby nie widziałem kilka ładnych miesięcy a teraz jestem na
środku morza, płynę na drugą półkulę gdzie będę za jakiś tydzień najprędzej. i
co robić!? a może to tylko zakażenie od brudnych łap?

Leczenie kanałowe i otwarty ząb
Plwocina z krwią
PILNIE szukam dobrego szpitala kardiologicznego w Polsce/Niemcy/Austria
Szukam chirurga na G.Śląsku (okolice Bytomia, Katowic, Sosnowca)
Re: Pić albo nie pić (mleko) - oto jest pytanie