Ogłoszenie

41. Data: 2012-11-03 22:26:14

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:23, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-11-03 23:19, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> Może to za wysoko ko ko?

Podrosną, to sięgną...

Stalker

42. Data: 2012-11-03 22:27:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 23:22, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> A nie, to o mnie...
>
> Stalker, skromnie

Ty się nie kryguj, Stalker, męża masz porządnego.

qr.a
--
ahoj

43. Data: 2012-11-03 22:28:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:22, Stalker pisze:

> A nie, to o mnie...
>
> Stalker, skromnie

To ja wiem, a jakże :) Ale przecież Ixi nie zazdrości Ci Ciebie ;)

44. Data: 2012-11-03 22:31:26

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:28, Aicha pisze:

> To ja wiem, a jakże :) Ale przecież Ixi nie zazdrości Ci Ciebie ;)

Mi mnie nie...

Stalker, matko jedyna - żony?

45. Data: 2012-11-03 22:50:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 23:31:26 +0100, Stalker napisał(a):

> Mi mnie nie...
>
> Stalker, matko jedyna - żony?

Japek czech :-D
(by XL)

46. Data: 2012-11-03 22:55:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kiepsko biegam ;-PPP
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Atalanta
>

> PS. Bo nie zakładam, aby chodziło Ci o ten inny mit - z jabłkiem niezgody,
> w którym to micie trzy doskonale świadome blasku swej urody boginie
> szukały
> jej dodatkowego potwierdzenia :-PPP

No wiesz- tak tu grzecznie, miło- aż uprzedzająco miło- że postanowiłem do
tej sielanki zasiać troszkę niezgody. Takie trochę- chyba nie zaszkodzi w
tej powodzi miłości:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

47. Data: 2012-11-03 22:56:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-11-03 22:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Następny kawałek też chcesz z lodem?

Tak - proszę. I kawę z kardamonem:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

48. Data: 2012-11-03 22:59:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-11-03 22:38, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> Wy się nie liczyta, Wy japka już mata.
>
> qr.a
> --
> bajdełej nie lubie japek jeść
A już miałem ogłosić Twoje zwycięstwo...szkoda.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

49. Data: 2012-11-03 23:05:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie przezjabłko raz już nieźle załatwiono, Chirek, więc ten żarcik dość
> czarny wymyśliłeś. ;)
>
> Ewa
Ciebie? To Ty najpierw skusiłaś węża, a potem namówiłaś Adama, żeby ukradł
dla Ciebie jabłko. To wszystko przez Ciebie!
:-)))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

50. Data: 2012-11-03 23:12:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wszyscy wiedzą, że uroda jest proporcjonalna do głupoty.
> Od idiotek to mi tu wymyślają na co dzień, więc jestem piękna jak diament.

No dobra- od Qrki dostałem szarlotkę z lodami. Fakt, szarlotka smakowała jak
szalotka, a lody wiały chłodem emocjonalnym, więc ją zdyskwalifkowałem. No
ale Ty mi jeszcze niczego nie proponowałaś!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.