Re: Ogolnie...

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ogolnie...
Date: Mon, 25 Jan 2010 21:53:19 +0100
<QT36n.2133$RS6.1394@newsfe15.iad> <hjai4f$qha$21@node1.news.atman.pl>
<hjaiab$qha$22@node1.news.atman.pl>
<1w400k5aq22fm$.w5ye3jppyxv3$.dlg@40tude.net>
<hjk6e6$hpc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<6nnod0gys18a$.fa09eli100hn.dlg@40tude.net>
<hjkm7e$80$4@atlantis.news.neostrada.pl>
<u0j28l5ke3q7$.1vupz3jmwthxl.dlg@40tude.net>
<hjkp24$6p2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1ge0zg7jhpk37$.14m7dbjg0wkq9$.dlg@40tude.net>
<hjkq7l$nh7$1@inews.gazeta.pl>
<3tl7zzqgs5c6$.qr5xns3b090t.dlg@40tude.net>
<hjktmj$7bp$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<hjkue6$b10$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<hjkv34$b10$2@node2.news.atman.pl>

Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:32:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> Czyli że metr bieżący masz w jednej ręce :)

> Którego? Tańca brzucha czy księgowości?

Księgowości; taniec brzucha w inne dni jest, bo nie podołałabym tak cały
dzień spędzać w mieście.

> BTW jak Ci się to podoba kurs
> księgowości?

Od kiedy skończył swoje "ględy" nt. oczywistych (dla mnie!) rzeczy
dotyczących prawa i prawa pracy pewien prawnik, a zaczęła prowadzić zajęcia
bardzo kompetentna i dobrze przygotowana do nich pani na tematy stricte
podatkowe i już księgowe - jest bardzo ciekawie. Póki co wałkujemy teorię i
tak będzie jsczze dosyć długo, właśnie przerabiamy typy opodatkowania
przedsiębiorstw; jeszcze nie zaczęła się praktyka księgowa (tj oczywiście
mają to być symulacje), a ta mi się będzie bardzo podobała, bo uwielbiam
rozwiązywać problemy i łamigłówki. Muszę się jednak przedtem jakoś
przenudzić na kilku zajęciach z obsługi komputera, których nie wolno
opuścić, o boszszsz, bo kursu nie zaliczą - Unii wcale nie obchodzi, że
jestem po studiach podyplomowych z informatyki, Ordnung musst sein :-) (ss
zastępuje już s basowe - żeby nie było).
--

Ikselka.