Ogolnie...

1. Data: 2010-01-21 21:01:03

Temat: Ogolnie...
Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przygladam sie Wam (nieraz z zainteresowaniem) ale, tak ogolnie to
wiedze jedno:
Ludzie - tu piszacy, szpanuja dzis nie srebrem angielskim, nie meblem
z hebanu - ale, iloscia postow - jakby, zakupili sobie koreanska
proteze-nasadke na/albo....
Tfu!

2. Data: 2010-01-21 21:04:30

Temat: Re: Ogolnie...
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 22:01, narciasz <n...@g...com> wrote:
> [...]
> Ludzie - tu piszacy, szpanuja dzis nie srebrem angielskim, nie meblem
> z hebanu - ale, iloscia postow - jakby, zakupili sobie koreanska

A po polsku to jakby to było.... ?
___
Iz@

3. Data: 2010-01-21 21:14:26

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 4:04 pm, Iza <f...@o...pl> wrote:

> A po polsku to jakby to było.... ?
> ___
> Iz@

Srasz? - Czy mowisz do rymu?
- przeciez gadam w Twoim oj...-czystym jezyku!
Chyba ze Ty innastraniec?
Napisz jaki, przetlumacze.

4. Data: 2010-01-21 21:15:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy narciasz wymamrotał:

nie szpanuj swoim outsiderstwem, co?

5. Data: 2010-01-21 21:25:43

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumial sie Piotr swiety, zdziwil, spytal bialego aniola:
"Kto z ziemi tak rozpaczliwie i glosno o pomoc wola?
Ktoz to tak cierpi okrutnie, az serce lekiem napawa?".
I spojrzal aniol ze smutkiem, i szepnal z cicha: .....

tren R <t...@n...sieciowy> wola

6. Data: 2010-01-21 21:26:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> A był to 21-styczeń-10, gdy narciasz wymamrotał:

> nie szpanuj swoim outsiderstwem, co?
>
> --
>
> http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

To tylko Gruchotka - TIRówka.

7. Data: 2010-01-21 21:29:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> [...]
> Ktoz to tak cierpi okrutnie, az serce lekiem napawa?".
> I spojrzal aniol ze smutkiem, i szepnal z cicha: .....

Znam - to hajku ;D

8. Data: 2010-01-21 21:43:16

Od: DLO20 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

narciasz wrote:
> [...]
> Ludzie - tu piszacy, szpanuja dzis nie srebrem angielskim, nie meblem
> z hebanu - ale, iloscia postow - jakby, zakupili sobie koreanska

I czego od nich chcesz.Grupa to jedyne zycie jakie maja pozwol im wiec zyc.

9. Data: 2010-01-21 21:50:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DLO20 pisze:

> I czego od nich chcesz.Grupa to jedyne zycie jakie maja pozwol im wiec zyc.

Ok. Jutro robisz śniadanie, drugie śniadanie, obiad, sprzątasz, robisz
pranie, laurki z okazji Dnia Dziadka, potem obiad, podwieczorek, w tak
zwanym międzyczasie bawisz się z dzieciakami, potem kolacja, jakiś film
i nareszcie Usenet - MOJE ŻYCIE!

--

Paulinka

10. Data: 2010-01-21 21:53:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> pranie, laurki z okazji Dnia Dziadka, potem obiad, podwieczorek, w tak
> zwanym międzyczasie bawisz się z dzieciakami, potem kolacja, jakiś film

Zatrzymałam się przed 24 cm, żeby dzieciom obciachu nie robić.

--

Paulinka

pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach