Manorexia.

1. Data: 2010-01-21 08:02:10

Temat: Manorexia.
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]Niektórzy specjaliści zajmujący się problemem zaburzeń odzywiania
wskazują, że w wielu przypadkach tłem problemów z jedzeniem u mężczyzn
jest zaburzenie tożsamości płciowej. Posługując się stereotypami - tak
jak kobiety pragną być szczuplejsze, tak mężczyźni pragną być bardziej
silni i muskularni.

W tym miejscu należy podkreślić - nieprawdą jest, że wszyscy
mężczyźni chorujący na zaburzenia odżywiania są homoseksualistami.
Homoseksualizm jest wymieniany jako czynnik zwiększający ryzyko
zachorowania na zaburzenia odżywiania, ale nie z powodu powszechnego
przekonania, że homoseksualiści są niemęscy. Zależność między
homoseksualizmem a anoreksją i bulimią jest dużo bardziej
skomplikowana - po pierwsze w wielu przypadkach homoseksualni
mężczyźni są poddani podobnej jak kobiety presji, aby wyglądać
"odpowiednio"; po drugie zaburzenia odżywiania są często efektem
trudności w zaakceptowaniu swojej homoseksualności (strach przed
ujawnieniem się i byciem odrzuconym przez otoczenie)[...]

http://antyproana.blox.pl/2009/07/Meska-sprawa.html
i filmik

Ten zaś filmik wskazuje,ze nie dotyczy ona wyłącznie nastolatków:
http://www.youtube.com/watch?v=6BoejBVZ3rE

Moje pytanie w związku z tym jest bardziej retoryczne, mianowicie:
Co te gówniane media robia z ludzi?
Przykra sprawa...doprawdy. Mam świadomość, ze nie wystarczy powiedzieć
takiemu mężczyznie, ze my kobiety też lubimy mięciutke ciało a czasem
nawet wiecej ciała niż się przyjeło w kanonach medycznej normy.
___
Iz@

2. Data: 2010-01-21 08:08:37

Temat: Re: Manorexia.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Cioty już tak mają.

3. Data: 2010-01-21 08:19:49

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 09:08, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Cioty ju? tak maj?.

Znam takiego jednego Pana(nie homosia), który gdy go pierwszy raz
zobaczyłam byl...taki tam sobie z lekkim brzuszkiem ...przystojniak.
Super przystojniak.
Kidy zobaczyłam go po jakichś kilku miesiącach myślałam, ze umiera na
raka ...alboco ...normalnie przeraziłam się tak potwornie schudł.
Okazało się
że nie jest chory tylko się odchudzał. No niby jakby trochę
odmłodniał ... no niby
z medycznego i higienicznego punktu widzenia może to i dla jego
organizmu
było lepsze, ale mnie sie spodobał jako pan z...a pewnie z 15 kg
nadwagą.
___
Iz@

4. Data: 2010-01-21 08:38:15

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 09:21, Ender <e...@n...net> wrote:

p.googlegroups.com...

> Łeee tam...
> Odżywiam się zdrowo, 150 na klatę to biorę na rozgrzewkę,
> o bicepsie już nie wspomnę (jak lewą przyp...dolę to śmierć na miejscu,
> a prawej to sam się boję),
> nogi klasycznie krzywe jak kombinerki,
> a i tak u Izki jakąś tam kasią pierdziasią zostałem parę dni temu o
> preferencjach co najmniej ku niej przychylnych.
> Kobietki są kompletnie nie obiektywne i nie wiarygodne w tych sprawach.
> ENder

Porfawor ...komu Ty ten kit chcesz wcisnąć ;D z 150cioma kg na
klatę ..chyba z lewarkiem pneumatycznym, albo o zero się pyknąłeś ;D
Co do nóg "kombinerek" to o ile się dobrze orientuję to takie miewają
karły(bez obrazy dla karłów)
tak przypuszczałam, że masz nie więcej jak 150 cm wzrostu ...oj
bidulek ...to nic ...jakoś to będzie ;D
___
Iz@

5. Data: 2010-01-21 08:52:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> tak mężczyźni pragną być bardziej silni i muskularni.

To jest akurat bigoreksja

Stalker

6. Data: 2010-01-21 08:58:05

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 09:44, Ender <e...@n...net> wrote:

yqp.googlegroups.com...

> I powtarzaj to sobie każdej nocy,
> to łatwiej będzie ci znieść tą dotkliwa pustkę po orgazmie,
> który brutalnie przerywa twoje cudowne marzenia o mnie ;-)
> ENder

Kotuś...dziecinko... masz za mało....wszystkiego, bym o Tobie marzyła,
a przede wszystkim
za mało IQ ;) ...ale vice versa ENderusiuńku vice versa ;D
___
Iz@

7. Data: 2010-01-21 09:02:42

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 09:52, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> To jest akurat bigoreksja
>
> Stalker

Stalki... nie musisz się przejmować takiemi dylematami...Ty odrazu do
gazety bez photoshopa się nadajesz - serio :)
___
Iz@

8. Data: 2010-01-21 09:06:05

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Stalki... nie musisz się przejmować takiemi dylematami...Ty odrazu do
> gazety bez photoshopa się nadajesz - serio :)

Do gazety dla homoseksualistow?
I.

9. Data: 2010-01-21 09:06:14

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Stalki... nie musisz się przejmować takiemi dylematami...Ty odrazu do
> gazety bez photoshopa się nadajesz - serio :)

No to sobie już dzisiaj odpuszczę siłownię...

Stalker, zresztą i tak sztanga mnie nie rozumiała, a hantle nie chciały
gadać :-)

10. Data: 2010-01-21 09:07:54

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 10:06, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

> Do gazety dla homoseksualistow?
> I.

Absolutnie nięęę!!!!
___
Iz@

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia