OT samo życie.

1. Data: 2010-01-21 10:37:17

Temat: OT samo życie.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://demotywatory.pl/787527/Wyjatkowa-niepowtarzal
na-oferta

Nie wydaje się wam, że całe te nasze wywody tutaj gdy tylko staramy się
pisać poważnie, z powodzeniem można wykorzystać jedynie na 'sali
gimnastycznej' ?

P.D.
Ja Władca Marionetek - pociągają mnie Twe stringi.

2. Data: 2010-01-21 10:45:44

Temat: Re: OT samo życie.
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 11:37, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> gimnastycznej' ?
>
> P.D.
> Ja Władca Marionetek - pociągają mnie Twe stringi.

Będzie to może w tym stylu ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qLp_gNA7MgI zapamiętane po Panie
treneze
___
Iz@
"grozna zygnaturka" http://www.youtube.com/watch?v=3d0xT7t2gZs

3. Data: 2010-01-21 11:02:37

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://demotywatory.pl/787527/Wyjatkowa-niepowtarzal
na-oferta

usunięte ...
masz jakąś kopię w cachu ?
bo mnie to zdemotywowało ...

4. Data: 2010-01-21 11:15:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
na-oferta

> usunięte ...
> masz jakąś kopię w cachu ?
> bo mnie to zdemotywowało ...

Miawszy kopie i wrzuciwszy TU
http://strony.aster.pl/pozboju/czas_nap.jpg

5. Data: 2010-01-21 11:15:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> Nie wydaje się wam, że całe te nasze wywody tutaj gdy tylko staramy się
> pisać poważnie, z powodzeniem można wykorzystać jedynie na 'sali

I może być nawet lepsze niż ten cały nordic walking.

Qra

6. Data: 2010-01-21 11:30:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <z...@o...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
na-oferta

> usunięte ...

Jak tak jak nie?
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201001/12640
69271_by_dani84_500.jpg

Qra,

7. Data: 2010-01-21 11:54:32

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Nie wydaje się wam, że całe te nasze wywody tutaj gdy tylko staramy się
> pisać poważnie, z powodzeniem można wykorzystać jedynie na 'sali
> gimnastycznej' ?

Ale wiekszosc postow na tej grupie to wcale nie sa
"rady zyciowe"
Duzo wiecej postow to albo pytania do innych,
albo opowiadamy cos co nas zszokowalo i
staramy sie z tym oswoic. Albo jakies starcia.

> Ja Władca Marionetek - pociągają mnie Twe stringi.

<- Fajnie, lekko bym to zmodyfikował :)
"Jestes wladczynią marionetek. Pociagasz mnie swoimi stringami"

Druch

8. Data: 2010-01-21 11:58:06

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Irytuje Cie pitolenie, chcesz wiecej realu?
zajrzyj tutaj :)
http://www.ino.lublin.pttk.pl/skorpion/2010/skorpion
_glowna.htm

Druch

9. Data: 2010-01-21 12:17:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Duzo wiecej postow to albo pytania do innych,
> albo opowiadamy cos co nas zszokowalo i
> staramy sie z tym oswoic. Albo jakies starcia.

Nie chodzi o rady życiowe, czy jakiś szczególny podzbiór sposobów tu
gadania. Ot po prostu większość myśli które tu wyrażamy to poruszanie się
wedle ustalonych reguł w zakresie jakiejś tam dziedziny. Reguły oczywiście
każdy ustala sam sobie. dzięki temu występuje spójność akcji z reakcją
bowiem i akcja i reakcja jest przez nas wykreowana. A że nie ma to z życiem
nic wspólnego - a chuj tam. Bardzo obrazowo pokazuje to własnie ten obrazek
:)

> <- Fajnie, lekko bym to zmodyfikował :)
> "Jestes wladczynią marionetek. Pociagasz mnie swoimi stringami"

Lepiej nie. To moje tłumaczenie fragmentu słów pewnej pieśni, konkretnie
tych słów: "Master of puppets i'm pulling your strings" ;)

10. Data: 2010-01-21 12:27:24

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:hj9f9m$s8r$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> tych słów: "Master of puppets i'm pulling your strings" ;)
>
> P.D.
> Ja Władca Marionetek - pociągają mnie Twe stringi.

Dobra nie gadaj tyle, tylko pakazuj te swoje stringi Przemysławo!
___
Iz@

Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...