Manorexia.

321. Data: 2010-01-25 18:55:36

Temat: Re: Manorexia.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 19:48:10 +0100, medea napisał(a):

> Na doświadczenie pokoleń w sprawach internetowych relacji dopiero Ty
> zaczynasz pracować. ;)

No, dosyć początkująca jestem. Można powiedzieć - pionierka. Przede mną
jeszcze parę wojen i zaborów :-)
--

Ikselka.

322. Data: 2010-01-25 23:13:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Czerwone wytrawne może być?
> Qra, oprócz tego mogę zaoferować aroniówkę, porterówkę, pomarańczówkę
> i kilkadziesiąt flaszek whisky (o ile uda się je podprowadzić TŻowi)

Że też ja taka stara jestem, że się nijak do apdatacji (apdejtacji?) nie
nadaję... Chlip.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

323. Data: 2010-01-26 09:40:00

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że też ja taka stara jestem, że się nijak do apdatacji (apdejtacji?) nie
> nadaję... Chlip.

No i co Ci z tego? Zaptetujesz taką medeę- a potem będzie Ci robić uwagi, że
pijesz kawę przez słomkę:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

324. Data: 2010-01-26 11:18:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> No i co Ci z tego? Zaptetujesz taką medeę- a potem będzie Ci robić
> uwagi, że pijesz kawę przez słomkę:-)

Nieee, to ja chciałam, żeby mnie ktoś z-apletował :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia