Ogolnie...

61. Data: 2010-01-26 07:30:31

Temat: Re: Ogolnie...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Absolutnie - uczą czegoś innego i więcej, niż kurs obsługi komputera.

Możesz rozwinąć? Bo bardzo mnie to "coś" interesuje.

Qra

62. Data: 2010-01-26 21:29:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jan 2010 08:30:31 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Możesz rozwinąć? Bo bardzo mnie to "coś" interesuje.

http://www.tu.kielce.pl/rekrutacja/podyplomowe/SPI/P
SI/pszi.mhtml
http://www.cku.tu.kielce.pl/cku/index.php?id=studia/
is

Chcesz się zapisać?

--

Ikselka.

63. Data: 2010-01-26 21:39:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]

Nie interesują mnie arcyciekawe nazwy a konkret: co się z tych zajęć wynosi.

> Chcesz się zapisać?

Chwilowo mam inne zobowiązania.

Qra

64. Data: 2010-01-26 22:09:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jan 2010 22:39:01 +0100, Qrczak napisał(a):

SI/pszi.mhtml
is

> Nie interesują mnie arcyciekawe nazwy a konkret: co się z tych zajęć wynosi.

Wiedzę i umiejętności oraz dyplom uczelni. Jeśli to nie konkret, no to
zadzwoń, spytaj, na pewno odpowiedzą Ci na wszystkie pytania.

> Chwilowo mam inne zobowiązania.

Ano, bywa.

--

Ikselka.

pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach