Ogórki po raz kolejny :))

1. Data: 2005-08-26 18:29:31

Temat: Ogórki po raz kolejny :))
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, może głupie, ale co mi tam.... :))
Jak wkładacie ogórki do słoików - kwiatkiem do góry czy raczej na dół?
Ania

--
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*

2. Data: 2005-08-26 18:30:18

Temat: Re: Ogórki po raz kolejny :))
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @nn napisał:
> Mam pytanie, może głupie, ale co mi tam.... :))
> Jak wkładacie ogórki do słoików - kwiatkiem do góry czy raczej na dół?
> Ania

to ja zadam zdjecie kompletnej ignorantki czy co...
gdzie ogorek ma kwiatek?

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl

3. Data: 2005-08-26 18:35:25

Od: "meksyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości

> to ja zadam zdjecie kompletnej ignorantki czy co...
> gdzie ogorek ma kwiatek?

Droga walkie!
Od kiedy bolała Cię dziura x lat temu, to ja kolejny raz tłumaczę, że ogórek
nie ma kwiatka

meksyk

4. Data: 2005-08-26 18:48:16

Od: "meksyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości

> chodziło mi o to, czy tym korzonkiem do góry czy w dół... mam nadzieję,
> że już wszystko jasne ;P

NTG

meksyk

5. Data: 2005-08-26 18:50:34

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w
wiadomości news:denn3o$2dig$1@wroclaw.net.pl...

> to ja zadam zdjecie kompletnej ignorantki czy co...
> gdzie ogorek ma kwiatek?

Echh.... źle się wyraziłam :)
Ogórek z jednej strony ma korzonek, a z drugiej wyrósł z kwiatka :))

6. Data: 2005-08-26 19:13:39

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, może głupie, ale co mi tam.... :))
> Jak wkładacie ogórki do słoików - kwiatkiem do góry czy raczej na
> dół?

Hmmm.... w związku z tym, ze czas nagli i ogórki juz się
niecierpliwią - część włożę "kwiatkiem" do góry, część "kwiatkiem" w
dół i zobaczę czy ma to jakiś wpływ na kiszenie :))
Ania

7. Data: 2005-08-26 19:13:48

Od: "meksyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm.... w zwišzku z tym, ze czas nagli i ogórki juz się
> niecierpliwiš - częœć włożę "kwiatkiem" do góry, częœć "kwiatkiem" w
> dół i zobaczę czy ma to jakiœ wpływ na kiszenie :))
2+1 =3
meksyk

PS
Stary korniszon to też jeden
I kwiatek to też jedena

8. Data: 2005-08-26 19:41:59

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @nn napisał:

> [...]
> Ogórek z jednej strony ma korzonek, a z drugiej wyrósł z kwiatka :))
> chodziło mi o to, czy tym korzonkiem do góry czy w dół... mam nadzieję,
tak jest :)

9. Data: 2005-08-26 19:54:31

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <jurek@post> wrote in message news:430f6338$1@news.home.net.pl...

> [...]
> chodziło mi o to, czy tym korzonkiem do góry czy w dół... mam nadzieję, że już

Cała legenda o tym jak układać ogórki w słoiku wzięła się podobno stąd że
najczęściej ogórek jest szerszy z jeden strony (od kwiatka) a węższy od strony
łodygi.
Jak się poukłada w naczyniu pionowo kwiatkiem do góry (szerszą stroną) to potem
będzie bardzo trudno wyjąć ogórek z naczynia.
Jak się poukłada w naczyniu pionowo kwiatkiem do dołu to będzie łatwiej ogórka
uchwycić.
Chyba nie ma to wpływu na to jak ogórki będą smakować czy jak będą trwałe,
ale...

Ogórki w słoikach układałem pracowicie pionowo tylko raz.
I tylko ten jeden raz wyszły kapcie - więcej nie ryzykowałem.
Układam 'jak leci', staram się zapełnić słoik ale bez upychania bo to chyba było
odpowiedzialne za kapciowatość :-)

TomekD

10. Data: 2005-08-26 20:09:29

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Układam 'jak leci', staram się zapełnić słoik ale bez upychania bo to
> chyba było odpowiedzialne za kapciowatość :-)

O i, o to właśnie mi chodziło :), cos mi po głowie chodziło, ze ktoś...
kiedyś mówił żeby wkładać tak a nie inaczej- ale zapomniałam właśnie
jak :))
To coś w tym stylu, że nie piecze się ciast podczas miesiączki :O).
Co do układania, to ja układam pionowo za każdym razem, na ogół
wychodziły dobrze :)
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*
*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*

Garnek do pieczonki
termoobieg a pieczenie ciasta
Papryka marynowana-pytanie.
zapiekane danie