Re: Ogrzewanie podłogowe w łazience

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ogrzewanie podłogowe w łazience
Date: Sat, 9 Feb 2008 14:33:55 +0100

"Tomasz Finke" foi0la$r9t$...@n...dialog.net.pl

> i chcemy podnieść temperaturę płytek o 10 stopni, np. z 19 do 29 oC.

19°C to jakby mało w łazience. Zimą w mieszkaniu mam od 22°C do 26°C,
ale najczęściej/zazwyczaj około 22.5°C. W łazience, przy otwartych
drzwiach mam około 24°C, ale bywa i 27°C, jako że łazienka ma dookoła
ciepłe ściany, wewnątrz kaloryfer i jest dogrzewana gorącą wodą a bywa,
że i tym podłogowym ogrzewaniem. Za jedną ze ścian łazienki jest zapewne
też łazienka -- sąsiada, w której zapewne też jest cieplej niż w pokojach.

Nigdy nie mierzyłem termometrem temperatury podłogi.

Natomiast w WC mam zimno, bo w WC nie ma kaloryfera a jedna ze ścian
WC jest ścianą zimną, za którą jest klatka schodowa. No i nie mam
w WC ogrzewania podłogowego, ale mam tam na podłodze owczą skórę
lub wełniany dywanik.

--