Ogrzewanie poza sezonem grzewczym

1. Data: 2009-05-10 16:24:38

Temat: Ogrzewanie poza sezonem grzewczym
Od: Pan Łoś <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Centralne ogrzewanie wyłączone, kaloryfery zimne, a pranie w łazience
śmierdzi wilgocią...

Czy macie jakieś sprawdzone sposoby ogrzewania łazienki bez montowania
dodatkowego kaloryfera na stałe? Nie interesują mnie również żadne tzw.
"ręcznikowce" na C.O. i prąd, gdyż nie mogę robić żadnych przeróbek w
mieszkaniu.

Zatem... czy spotkał się ktoś z dobrym i bezpiecznym grzejnikiem
elektrycznym, który np. można byłoby przymocować do zwykłego zimnego
kaloryfera? Szczytem moich marzeń byłby w ogóle jakaś cienka płytka
grzewcza, którą mógłbym zamontować pod górną kratownicą standardowego
Radsona C.O., jaki posiadam w łazience, tak aby tylko wystawał przewód do
gniazdka.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bądź podsunięcie pomysłów...

Pozdrawiam,
Pan Łoś.

2. Data: 2009-05-10 17:43:59

Temat: Re: Ogrzewanie poza sezonem grzewczym
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Łoś pisze:
[...]
> Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bądź podsunięcie pomysłów...

Szukasz jelenia?
http://www.budowa.com.pl/nowosci/nowosci.asp?id=1284

--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2009-05-10 18:50:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan Łoś" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> Centralne ogrzewanie wyłączone, kaloryfery zimne, a pranie w łazience
> śmierdzi wilgocią...

Problem z wentylacja, a nie btak grzejnikow.

4. Data: 2009-05-11 17:27:05

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Do łazienki poza sezonem grzewczym najlepszy byłby promiennik podczerwieni, czyli
często taka szklana rurka obudowana reflektorem, do zawieszenia na ścianie pod
sufitem.
JaC

-----

5. Data: 2009-05-15 07:46:57

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
> Użytkownik "Pan Łoś" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Problem z wentylacja, a nie btak grzejnikow.

w bloku nie ma wentylacji wymuszonej , a grawitacyjna jest "napędzana"
ciepłem z pomieszczenia,
skoro jest zimno (też tak mam) to wentylacja jest nieskuteczna
rozwiązaniem jest rozszczelnienie/otwarcie okna po tej stronie z której
wieje wiatr, ale w domu będzie jeszcze zimniej

jeffrey

6. Data: 2009-05-15 10:03:56

Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozwiązaniem jest rozszczelnienie/otwarcie okna po tej stronie z której
> wieje wiatr, ale w domu będzie jeszcze zimniej

Gorzej jeśli okna są tylko od strony, z której prawie nigdy nie wieje wiatr
(S), w dodatku są w osłoniętym balkonie... i co wtedy?

Pozdrawiam,
Pan Łoś.

7. Data: 2009-05-15 12:50:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w bloku nie ma wentylacji wymuszonej

A to ciekawostka. Dziesiec lat mieszkalem na 4 pietrze i co jakis czas
wlaczaly sie wentyaltory na dachu, ciekawe co wentywaly?

8. Data: 2009-05-15 13:15:07

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
> [...]
>
> A to ciekawostka. Dziesiec lat mieszkalem na 4 pietrze i co jakis czas
> wlaczaly sie wentyaltory na dachu, ciekawe co wentywaly?

oczywiście zakładasz że w każdym bloku są jakieś wentylatory - w moim nie ma

jeffrey

9. Data: 2009-05-15 13:15:50

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Łoś wrote:

> Gorzej jeśli okna są tylko od strony, z której prawie nigdy nie wieje
> wiatr (S), w dodatku są w osłoniętym balkonie... i co wtedy?

kiszka

jeffrey

10. Data: 2009-05-15 13:47:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście zakładasz że w każdym bloku są jakieś wentylatory - w moim nie
> ma

Nie, to Ty zalozyles, ze "w bloku nie ma wentylacji wymuszonej".

Dzialka-ogloszenia
pęknięta muszla klozetowa
Sztuczna trawa
odkurzacz zelmer