Ojciec i matka!

61. Data: 2015-05-04 23:34:15

Temat: Re: Ojciec i matka!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:mhbikt$dfh$1@dont-email.me...

> Jaki był w takim razie sens puszczania tu info o lasach?

... wymowna cisza w odpowiedzi :-)

62. Data: 2015-05-04 23:42:50

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 23:34, Pszemol pisze:
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

> ... wymowna cisza w odpowiedzi :-)
:) czepiasz sie albo przeoczyles to:

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
Newsgroups:
pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia,pl.rec.ogrody,pl.s
oc.polityka,pl.rec.zwierzaki,pl.rec.dom

--
gazebo

63. Data: 2015-05-05 12:36:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 23:42:50 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
> Subject: STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
> Newsgroups:
> pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia,pl.rec.ogrody,pl.s

Jak to oczekują ode mnie tych "odpowiedzi" koniecznie - ubzdura sobie taki,
ze jak z nim zmaieniłam dwa słowa, to od tej pory śledzę KAŻDY jego pierd w
necie 333333-]

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

64. Data: 2015-05-05 13:09:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-05 o 12:36, Ikselka pisze:

> [...]
> ze jak z nim zmaieniłam dwa słowa, to od tej pory śledzę KAŻDY jego pierd w

ty puszczasz przez usta :] of course, jakzeby inaczej :]

--
gazebo

65. Data: 2015-05-05 13:11:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@...bo> wrote in message news:mi8p2s$g4h$3@dont-email.me...

> [...]
> Subject: STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
> Newsgroups:
> pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia,pl.rec.ogrody,pl.s

Faktycznie - lasy przy tym wyglądają bardzo niewinnie.

Grupa dyskusyjna a ewolucja
Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?