Ojciec zna zycie!

11. Data: 2019-02-01 18:25:48

Temat: Re: Ojciec zna zycie!
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu zmyślasz. Nie sądzę żebyś miała kiedykolwiek okazję to sprawdzić.
> Zdecydowanie nie jesteś w moim typie :):)

> Nie mam, bo mi się od tego rdzeń pacierzowy nie zużył.
> Ale rozumiem, że niektórym się zużywa :):):)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie wiedzialem dokladnie, co to jest rdzen pacierzowy, wiec zaczalem
szukac, no i znalazlem cos ciekawego:

>W ,,Decretum" Gracjana z 1140 roku (kompendium praw kanonicznych)
impotencję uznano za powód do unieważnienia małżeństwa. Kobieta mogła
ponownie je zawrzeć, lecz niesprawny mąż - nie. Najpierw jednak należało
impotencję udowodnić, a więc gruntownie zbadać delikwenta. Jego penis
zanurzano w zimnej wodzie i sprawdzano, czy kurczyły się naczynia
krwionośne w mosznie. Inna próba była bardziej drastyczna - przyzwoita
kobieta obnażała przed badanym piersi i pieściła jego krocze,
sprawdzając, czy następuje erekcja (w obecności żony i księdza).
Niekiedy sądy kościelne organizowały tzw. zgromadzenia. Ich celem miała
być udana penetracja w obecności świadków, co było oczywiście niezwykle
żenujące. Następnie parze przydzielano ,,obeznaną ze sprawami matronę",
która przez kilka dni towarzyszyła im w domu, pomagała w sytuacjach
intymnych, a następnie zdawała lekarzowi raport z tego, co widziała.

Podczas gdy jedni koncentrowali swoje wysiłki na tym, by poprawić
ludziom współżycie, inni robili wszystko, by im seks obrzydzić. Żyjący w
XIII w. Albert Wielki, który został później świętym, głosił, że seks
wysusza mózg. Na dowód przywoływał historię mnicha, który jednej nocy
posiadł kobietę 66 razy, po czym zmarł. Gdy otworzono jego ciało,
okazało się, że mózg skurczył mu się do wielkości orzeszka. Albert
uważał też, że za ludźmi rozpustnymi biegają psy, bo wyczuwają nieświeży
zapach, ,,a ciało człowieka, który ma wiele stosunków, zbliża się do
stanu padliny z powodu dużej ilości zepsutego nasienia" - twierdził.<

https://www.focus.pl/artykul/zanim-prawda-wyszla-na-
jaw?page=2

A rdzen pacierzowy, to po prostu rdzen kregowy, po niemiecku Rückenmark,
czyli wszystko jasne.

--
saluto
Silvio Balconetti

12. Data: 2019-02-01 23:53:53

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 1 Feb 2019 13:05:00 +0100
doszła do mnie wiadomość <g...@m...individual.net>
od Silvio Balconetti <s...@i...invalid> :
>"Rozkosz erotyczna trwa krótko, lecz wprowadza nerwy w stan wysokiego
>napięcia, wskutek czego organizm wyczerpuje się szybko a gruntownie.
>Przede wszystkim zużywa się rdzeń pacierzowy, najbardziej zainteresowany
>w przeżyciach erotycznych, wiotczeją mięśnie, umysł traci swą świeżość.
>Nerwy, silnie podniecane, tępieją, trzeba więc szukać dla nich nowych
>bodźców".
>
>(redemptorysta M.Pirożyński)

Zacząłem szukać info o panu redemptoryście, dzięki czemu trafiłem na
coś ciekawego(na szczęście nie ma to z nim nic wspólnego.
Może się komuś przyda:
rcin.org.pl/ifis/Content/16154/WA004_13687_P11154_Be
ck-Fizyologia.pdf
Pasjonujące, pewnie całą noc zarwę na czytanie(opis ciekawych, ale
dość makabrycznych doświadczeń na zwierzętach wraz z omówieniem
wyników, ludzi wrażliwych nie namawiam do czytania).
Generalnie skarbnica wiedzy -> rcing.org.pl

13. Data: 2019-02-02 00:56:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-01 23:53, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> wyników, ludzi wrażliwych nie namawiam do czytania).
> Generalnie skarbnica wiedzy -> rcing.org.pl

Żebyś sobie tylko nienapowyszukiwał jakichś chorób.

14. Data: 2019-02-04 20:28:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/02/2019 o 14:04, XL pisze:

> Oczywiście nie zaprzeczam, że u ciebie trwa ciągle. Pewnie od tego masz
> zryty beret.

troche mi ciebie szkoda, ze nie zaznalas czegos dluzszego niz
pieciominutowka

--
gazebo

Głowy nie utniemy, ALE...
Stefana aresztowali?
O rasistach, lewakach i tzw. dyskusjach
Słowo na czwartek
STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!