Słowo na czwartek

1. Data: 2019-01-31 15:57:40

Temat: Słowo na czwartek
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Człowiek, kierujący się w życiu rozumem, nie rozprasza swych sił, ale
je skupia w dążeniu do celu. Energię zaoszczędzoną dzięki
wstrzemięźliwości seksualnej, stara się przelać na inne, szlachetniejsze
konto. Natomiast idioci i matołki lubią obracać się w atmosferze brudów
erotycznych: mówić o nich i myśleć".

(redemptorysta M.Pirożyński)
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-01-31 19:25:00

Temat: Re: Słowo na czwartek
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 15:57, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> wstrzemięźliwości seksualnej, stara się przelać na inne, szlachetniejsze
> konto. Natomiast idioci i matołki lubią obracać się w atmosferze brudów

No popatrz, prawie, jak by się Siergieja Niołajewicza naczytał?
https://docer.pl/doc/xx111

// zapomniał dodać, że radość duszy zmysłowej, przybliża ludzi do Absolutu.

3. Data: 2019-01-31 20:13:40

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.01.19 um 19:25 schrieb Ilona:

> No popatrz, prawie, jak by się Siergieja Niołajewicza naczytał?
> https://docer.pl/doc/xx111
>
> // zapomniał dodać, że radość duszy zmysłowej, przybliża ludzi do Absolutu.

Autorka ksiazki "Strangers in their own land" chyba tez to czytala, bo
rozmawiala z mieszkancami regionow w Luizjanie, gdzie bieda (drugi od
konca stan), bezrobocie, zniszczone przez firmy naftowe srodowisko
naturalne, duza zachorowalnosc i smiertelnosc na raka, migracje (wyjazdy
bogatszych, mlodszych i bardziej zaradnych), a ludzie popieraja Tea
party, ktora jest za zmniejszeniem podatkow, przeciw regulacjom,
interwencjom wladz centralnych i stanowych i ktorych politycy (m.in.
gubernator) tna fundusze na ochrone srodowiska, oswiate, sluzbe zdrowia
i administracje.
Btw. Gdyby im opowiedzieli o rozwiazaniach socjalnych w Europie, to by
sie za glowy lapali i krzyczeli, ze to komunizm! ;-)

4. Data: 2019-01-31 20:25:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 20:13, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Btw. Gdyby im opowiedzieli o rozwiazaniach socjalnych w Europie, to by
> sie za glowy lapali i krzyczeli, ze to komunizm! ;-)

Dokładnie tak.
W takich środowiskach, społecznościach, kultura przekazywana jest przez
pokolenia i trwa na zasadzie odruchów.

STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!
Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Blog o psychologi
Przeprowadzam się z FB :-)
Ruch Narodowy a Piotr Rybak