O rasistach, lewakach i tzw. dyskusjach

1. Data: 2019-01-31 19:53:45

Temat: O rasistach, lewakach i tzw. dyskusjach
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Jestem przeciwnikiem prowadzenia w internecie tzw. dyskusji. To nie są
prawdziwe dyskusje, typowa dynamika takiej wymiany zdań w sieci to
szybkie przejście od racjonalności od pyskówki, argumentów ad personam,
gdzie jedna strona mówi "jesteś pisiorem", druga "a ty zdrajcą Polski,
lewakiem" itd.

Uważam, że nie należy dyskutować. To jest tak, jak z klasycznym
stalkingiem. Specjaliści mówią, że ostatnim, co można zrobić wobec
stalkera, to zareagować. Złością, nienawiścią itp. Stalker właśnie tym
się karmi. Tu jest podobnie: takie osoby tylko utwierdzają się w swoim
poglądzie. "Tak, mam rację, bo te lewaki mnie atakują".

Do tego dochodzi zjawisko internetowego męczennictwa. Ludzie chwalą się
wręcz tym, że dostali bana na Facebooku, bo to znaczy, że mają rację, bo
to przecież "lewackie medium a Zuckerberg jest Żydem".<

https://tinyurl.com/y6vvtqjj
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-01-31 20:14:15

Temat: Re: O rasistach, lewakach i tzw. dyskusjach
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 19:53, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> wręcz tym, że dostali bana na Facebooku, bo to znaczy, że mają rację, bo
> to przecież "lewackie medium a Zuckerberg jest Żydem".<

i sądzisz, że po przeczytaniu tego, ktoś bedzie odczuwał żal, że nie
jest levakiem, homoseksualistą, czarnym murzynem, ateistą, czy
przedstawicielem narodu wybranego?

// czy jak?

3. Data: 2019-01-31 20:28:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 20:14, Ilona wrote:

> i sądzisz, że po przeczytaniu tego, ktoś bedzie odczuwał żal, że nie
> jest levakiem, homoseksualistą, czarnym murzynem, ateistą, czy
> przedstawicielem narodu wybranego?
>
> // czy jak?

Tu jak zwykle bezbłędnie, pan Krzysztof wyjaśnia psychologiczne aspekty
powyższego.

https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=3075

Słowo na czwartek
STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!
Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Blog o psychologi
Przeprowadzam się z FB :-)