Oklepany temat - allegro i perfumy

1. Data: 2005-12-12 12:27:36

Temat: Oklepany temat - allegro i perfumy
Od: Pala <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

jestem tutaj pierwszy raz, jednak archiwum wertowałem chyba ze 3godziny.
Mimo wszystko wątpliwości mam mega.

Konkretnie chodzi o Lacoste - Touch of Pink. Pedet: 270/100ml. Gregorydek:
150/100ml.

Rozumiem, ze np. taka Sephora płaci olbrzymie sumy za utrzymanie marki,
sklepu np. w M1/P-ń, ekspedientów, ochrony, wystrój, próbki i opakowanie.
Wiem też, że można sprzedawać super tanio na allegro, zarabiając na sztuce
10złotych i mieć 2000zł w ciągu miesiąca (zawsze jest to jakiś pieniądz). Z
własnego doświadczenia wiem, że firmy sprzedające markowe ciuchy (nie chcę
wymieniać konkretnej nazwy) potrafią przy b.dużym zamówieniu i odpowiednich
obietnicach sprzedać to samo za 50% tego co w sklepie.

Mimo wszystko nie potrafię rozróżnić jako samiec czy to co kupię, będzie
oryginałem czy nie. Jeśli miałbym kupić podróbę, to po co płacić 150, jak
można 50. Jaką macie pewność, że dana osoba sprzedaje oryginały? Po prostu
skąd to wiecie?

Jednocześnie zdaje sobie sprawę, że spora część sprzedających na allegro
perfumy jest tutaj i zapewne wspiera siebie. Co z tego, że powiecie:"Kupuj
u A, B i C", skoro A, B i C może być dokładnie tą samą osobą, która ma
totalnie inny wygląd np. strony na allegro?

Wiem, że temat jest megaoklepany, ale nie wytrzymałem.

Pala
gg: 778724

1. Data: 2005-12-12 12:51:49

Temat: Re: Oklepany temat - allegro i perfumy
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pala"

> Wiem, że temat jest megaoklepany, ale nie wytrzymałem.

tak tak, spora czesc osob sprzedajaca na allegro jest tutaj..
taaak.

ja prawde mowiąc nie sadze, zeby tutaj był jakikolwiek sprzedawca perfum,
ale jak ktos lubi teorie spiskowe, to czemu nie.

"Skad wiemy" ze cos jest oryginalne.. Cóz, zapewne kupilismy to i okazało
się nie byc podrobą. Raz, drugi, trzeci, czwarty - wiec mozna polecic danego
sprzedawcę. Zreszta, nie poleca sie jedynie tych ktorzy sprzedaja oryginaly,
brana jest pod uwagę raczej calosc transakcji.
Lecimy dalej, Gregorydek najprawdopodobniej ma testery, z tego co pamietam.
Testery sa tansze niz "pełnowartosciowe" perfumy. Bo i bez pudelka, i bez
korka czesto ; owszem, dla siebie moge wziąc tester, ale na prezent już
głupio brac? Prawda?
No i 3 to.. gregorydek, o ile pamietam, ma jakas perfumerie internetowa (
nie jestem pewna, ale chyba wlasnie w pedecie pracuje). Zreszta handel
testerami, to taka gałąz uboczna (z tego co zdazylam sie zorientowac) tych,
ktorzy maja normalne legalne internetowe perfumerie (albo male sklepy z
perfumami, np kosmetyk2004 ma bodajze w Trojmieście swoj sklep).

No i nikt nikogo nie zmusza do zakupu na allegro, zawsze mozna isc do sklepu
i kupic (chociaz i tam zdarzaja sie oszustwa, jesli chodzi o oryginalnosc -
sama bylam swiadkiem reklamacji Eau Torride Givenchy w Sephorze, bo podobno
"zapach nie tak trwaly i w ogole jakis dziwny" w porownaniu z testowanym,
to na pewno gwarancja jest wieksza).

Co jakiś czas zastanawiam sie, dlaczego musimy płacic za perfumy wiecej niz
nasi najblizsci zachodni sąsiedzi.

pzd.

1. Data: 2005-12-12 13:04:39

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> sama bylam swiadkiem reklamacji Eau Torride Givenchy w Sephorze, bo podobno
> "zapach nie tak trwaly i w ogole jakis dziwny" w porownaniu z testowanym,
> to na pewno gwarancja jest wieksza).

To, ze testery maja mocniejszy zapach niz np. woda toaleteowa to chyba
normalne (albo ja zawsze trafiam na podroby :) ), wiec ciekawe, jak
zalatwia taka reklamacja.

th

1. Data: 2005-12-12 13:15:34

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w

> To, ze testery maja mocniejszy zapach niz np. woda toaleteowa to chyba
> normalne (albo ja zawsze trafiam na podroby :) ), wiec ciekawe, jak
> zalatwia taka reklamacja.

a właśnie , ze nie!!!!

przynajmniej taka jest oficjalna wersja "nosów" i tych, ktorzy te perfumy
"produkuja". Testery nie sa mocniejsze, to taka urban legend.

A jaka jest prawda... ? Ja uwazam, ze mocniejsze nie sa :) i ze moga
ewentualnie inaczej pachnieć z powodu przechowywania (na polkach, nieraz
podgrzewanych, dlugo otwarte, czesto bez korka).

1. Data: 2005-12-12 13:23:45

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> [...]
> ewentualnie inaczej pachnieć z powodu przechowywania (na polkach, nieraz
> podgrzewanych, dlugo otwarte, czesto bez korka).

Mozliwe :) w kazdym razie testowany zapach czuje jeszcze na ubraniach
nastepnego dnia (na skorze co najmniej do pierwszego mycia), natomiast
zapachy kupione jakos szybciej sie ulatniaja.
Moc zalezy tez w koncu czy jest to woda toaletowa czy perfumy, moze
testery sa wlasnie z tych mocniejszych?

th

1. Data: 2005-12-12 13:31:18

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w

> Moc zalezy tez w koncu czy jest to woda toaletowa czy perfumy, moze
> testery sa wlasnie z tych mocniejszych?
> th

dlatego nalezy patrzec na to co sie trzyma w ręce.
Na testerze jest napisane, czy to EDP czy EDT. (perfumy odpadają).
Zreszta, w wielu przypadkach EDP jest nie tyle mocniejsze anizeli EDT, ale
po prostu inaczej pachnie (przyklad - Allure Chanel, imo duzo lepsza
kompozycja to wlasnie EDP).

1. Data: 2005-12-12 13:38:06

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> dlatego nalezy patrzec na to co sie trzyma w ręce.
> Na testerze jest napisane, czy to EDP czy EDT. (perfumy odpadają).

Tylko kto na to patrzy ;)

> Zreszta, w wielu przypadkach EDP jest nie tyle mocniejsze anizeli EDT, ale
> po prostu inaczej pachnie (przyklad - Allure Chanel, imo duzo lepsza
> kompozycja to wlasnie EDP).

To co piszesz akurat podpada pod te reklamacje, o ktorej pisalas.

th

1. Data: 2005-12-12 13:42:18

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w

> To co piszesz akurat podpada pod te reklamacje, o ktorej pisalas.

akurat Eau Torride wystepuje tylko w jednej postaci - EDT
To letnia woda, z tych swiezuchów.

1. Data: 2005-12-12 13:59:25

Od: pala83 <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:
> Lecimy dalej, Gregorydek najprawdopodobniej ma testery, z tego co pamietam.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76476473 - jako tester 134PLN
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77117315 - jako nietester 149

Interesuje mnie nietester.

PS. Wiem, że jestem tu pierwszy raz i może nie powinienem stałej
grupowiczce, ale... widzę krzaczki w Twoim poście zamiast literek.

--
Pala

1. Data: 2005-12-12 14:05:50

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pala83" <p...@p...fm> napisał w

> PS. Wiem, że jestem tu pierwszy raz i może nie powinienem stałej
> grupowiczce, ale... widzę krzaczki w Twoim poście zamiast literek.

już.:)

Depilacja taniej niż myślisz !!!
poszukuje: escada lovin bouqet
Fryzury meskie?