Okna plastikowe

1. Data: 2003-02-14 11:11:37

Temat: Okna plastikowe
Od: "Remek" <c...@t...cos> szukaj wiadomości tego autora

Czy rzeczywiscie powoduja wilgoc w mieszkaniach ? Jesli tak to jak temu
zaradzic

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

1. Data: 2003-02-14 11:44:17

Temat: Re: Okna plastikowe
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Feb 2003 12:11:37 +0100 I had a dream that Remek <c...@t...cos> wrote:
>Czy rzeczywiscie powoduja wilgoc w mieszkaniach ? Jesli tak to jak temu
>zaradzic

Nie kupować najtańszych, tylko te lepsze z higrosterowanymi nawiewnikami.
Poczytaj archiwum grupy.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-14 12:49:29

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Remek wrote:
> Czy rzeczywiscie powoduja wilgoc w mieszkaniach ? Jesli tak to jak
> temu zaradzic

Wietrzyć

J.

1. Data: 2003-02-14 15:37:24

Od: "michal" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chcesz kupic nowe okna ze wzgledu na oszczednosc to zapomnij o
temacie,zyskasz niewiele a nawet stracisz,przeplyw powietrza musi byc ,czy
to przez przylgi jak w starych oknach czy to przez otwory zrobione systemowo
w nowych,kiedy nie bedzie otworow to zawilgoci ci sie mieszkanie....
MZ

1. Data: 2003-02-14 17:22:15

Temat: Odp: Okna plastikowe
Od: "no_jack" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilu lat mieszkam w domu z plastykowymi oknami i nie ma żadnej wilgoci .
Wystarczy spełnić jeden warunek: mieć wentylację która działa.

1. Data: 2003-02-14 17:59:55

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam plastikowe, ktore maja dziury w oscieznicy
jak ustawie klamke w pozycji ,,rozszczelnienie''
to jest doplyw swiezego powietrza

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-02-14 18:45:25

Od: "piotr chmiel" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

też szukam dobrych okien plastykowych, podobno okna z profili Veka i
Salamander / 5 kom / są dobrej jakości, barwione w masie przy opcji z okleiną
dwustronną. Wystarczy rozzczelnić / połozenie klamki / i wietrzyć od czasu do
czasu / normalna rzecz /. Za kilka lat nie będzisz musiał plastyków malować
czy też lakierować lakierkiem sikeensa lub innym.
Do siebie do domu kupuję plastyki, w porównaniu do okien drewnianych / dobrej
marki Velet, Drewexim,Ad-pol i paru innych / są o 20 - 40 procent tańsze,
oprócz tego gwarancja na plastyki jest udzielana przeważnie na okres od 5 do
10 lat. Wybierz tylko dobre okucia do okien polecam Winkhaus Auto Pilot /
oryginalne niemieckie mają kolor srebrny / są bardzo wytrzymałe.

Piotrek

Czym malowac drzwi
Gdzie kupic Tubadzin w Warszawie?
Gdzie zdobedne pudlo 2m/0.5m/0.5m ?
Opalarka do drewna
Naprawa parkietu - na co wkleić klepki ?