Okno po?aciowe

1. Data: 2003-12-29 17:59:43

Temat: Okno po?aciowe
Od: Janek Babranek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zamontowane okno polaciowe pod ktorym nie ma grzejnika. Postawilem
pod nim lozko - i pani moja narzeka ze jest jej zimno . Czy sa jakies
sposoby aby ograniczyc to uczucie chlodu? moze jakas listwe grzejna
elektryczna (grzejnik nie wchodzi w gre) albo inny pomysl? Jezeli ktos
mial podobny problem poprosze o foto - w jaki sposob umiescic i gdzie
element grzejny .
Pozdrawiam
fotki poprosze na ten adres: g...@w...pl

1. Data: 2003-12-31 08:27:13

Temat: Re: Okno po?aciowe
Od: "AW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Janek Babranek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> elektryczna (grzejnik nie wchodzi w gre) albo inny pomysl? Jezeli ktos
> mial podobny problem poprosze o foto - w jaki sposob umiescic i gdzie

Problem znam, niestety moje rozwiazanie na nic sie nie przyda: po prostu w
nowym domu nie zrobilem okna polaciowego nad lózkiem. Chlód pochodzi
oczywiscie nie od nieszczelnego okna tylko od oziebienia powietrza od szyb
lub ramy. Moze listwa grzejna pod oknem potrafi ten ruch powietrza
zatrzymac, ale jak oszacowac potrzebna moc? Nie wiem.
--
Zdrufko
AW

1. Data: 2004-01-03 09:26:58

Od: "Darek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, właśnie, jestem na etapie kupna listwy grzejnej firmy Owell (90W
koszt ~40 PLN), mam nadzieję, że zmieni ona trochę powietrze pod oknem:)
Pozdrawiam.

Syfon do pralki / problem
burzenie scian z Ytongu
sprzedam