Okrutny rytuał?

201. Data: 2012-03-16 08:49:01

Temat: Re: Okrutny rytua??
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:jjuujc$7ia$1@news.task.gda.pl...
> Ale to były pytania do globa, osobiste pytania do globa, który ma
> konkretny wachlarz doświadczeń i może je konfrontować ze sobą.
> Nie było to pytanie do zdumionego, który choć bardzo chce się wypowiadać,
> to jednak nie jest w stanie w żaden sposób podeprzeć
> tego na swoich osobistych doświadczeniach.

Oczekujesz że będę swoje najintymniejsze sprawy wywlekał na grupie
psychologia?

202. Data: 2012-03-16 08:50:35

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 09:49, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Oczekujesz ?e b?d? swoje najintymniejsze sprawy wywleka? na grupie
> psychologia?

Ależ nic nie musisz.
Czy wypowiedzi w stylu 'seks oralny jest obrzydliwy' nie uważasz
za wypowiedź intymną ?

203. Data: 2012-03-16 08:55:06

Temat: Re: Okrutny rytuał?
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ nic nie musisz.
> Czy wypowiedzi w stylu 'seks oralny jest obrzydliwy' nie uważasz
> za wypowiedź intymną ?

Zboczenie, bo nie jest to normalny sposób uprawiania seksu. Choć jeśli to
mężczyxzna liże kobietę to jest taka zaleta że nie trzeba viagry

204. Data: 2012-03-16 08:59:00

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 09:55, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Zboczenie, bo nie jest to normalny spos?b uprawiania seksu. Cho? je?li to
> m?czyxzna li?e kobiet? to jest taka zaleta ?e nie trzeba viagry

Czyli pozostaje zdecydowaną większość kobiet na tej grupie, sorry,
małżeństw - uznać za zboczone ?
Na co komu taka 'ocena' ?

205. Data: 2012-03-16 09:23:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Czyli pozostaje zdecydowaną większość kobiet na tej grupie, sorry,
> małżeństw - uznać za zboczone ?
> Na co komu taka 'ocena' ?

Ja bym się tam wcale nie obraziła. Co więcej, biorąc pod uwagę źródła
zbliżone do globkowych, kompetencje to jednak cenione na rynku.

Qra

206. Data: 2012-03-16 09:24:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zdumiony wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> Zboczenie, bo nie jest to normalny sposób uprawiania seksu. Choć jeśli to
> mężczyxzna liże kobietę to jest taka zaleta że nie trzeba viagry

Sposób, w jaki to odbierasz, racja, jest obrzydliwy.

Qra

207. Data: 2012-03-16 09:51:07

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja bym się tam wcale nie obraziła. Co więcej, biorąc pod uwagę źródła
> zbliżone do globkowych, kompetencje to jednak cenione na rynku.

sugerujesz, że masz spore rozeznanie rynku? :))))
sposób ,w jaki to przedstawiasz, racja, jest ....
:)))

ps.
unia zadbała o przyrządy do skracania pazurów
ale o dzióbkach zapomniała - więc chyba ... :)))))

208. Data: 2012-03-16 11:54:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> [...]
> 'ideały' kobiet wyzwolonych. Wymknęło Ci się nawet, że Olga (z którą,
> zdaje się, byłeś całkiem szczęśliwy) nie była już taka swobodna.
> Mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć ? Czy masz poczucia,
> że Twój umysł po spotkaniach z pięknymi striptizerkami wpadł w
> niekorzystny schemat porównywania do nich swojej partnerki
> i partnerka nie była w stanie sprostać wymaganiom tak ustawionej
> u Ciebie 'optyki', takiego oceniania ?
>
> Wydaje mi się, ze widzisz tu tego typu zagrożenie, bo o ile dobrze
> rozumiem to, co wyżej napisałeś - przestrzegasz przed tym innych 'młodych'.

Nie da się porównać, każda kobieta jest inna i ma swoją wyjątkową
charakterystykę i jeśli chcesz kogoś zmusić do tego żeby był podobny
do jakiś tam przeżyć, które tobie się bardzo podobały, odbierzesz
sobie korzystanie z czegoś nowego, co daje nowa partnerka. Ta
prostututka była doświadczoną kobietą ,a ja miałem piętnaście lat,
więc to ona manewrowała, a Olga miała 16 lat i jeszcze nie wiedziała
wielu rzeczy, ale w życiu bym jednej na drugą nie wymienił, bo każda
była specyficzna na swój sposób i to ją charekteryzowało jako ją i z
tej wyjątkowości czerpiesz.
A co edukacji seksualnej spadła by ilość takich zachowań, przez wiedzę
czego pragną chłopcy a czego kobiety w określonym wieku i zamiast
takich zachowań gdzie się szuka akceptacji i ma nadzieje że ktoś
zrozumie potrzeby, które sam mało rozumie, no to nie tędy droga.

209. Data: 2012-03-16 12:00:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> ps.
> unia zadbała o przyrządy do skracania pazurów
> ale o dzióbkach zapomniała - więc chyba ... :)))))

Unia wie, co robi. Klatki nam bardziej luksusowe na przykład dała.

Qra

210. Data: 2012-03-16 12:20:16

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> Unia wie, co robi. Klatki nam bardziej luksusowe na przykład dała.

znaczy - jest gdzie pachnieć :))))
z tego luksusu się w ....porzewracało
i .... ciągle mało ? :))))))

Umieraj,bo tak chce.
Władcy Marionetek
Mam wibrator i nie zawaham się go użyć .
Czy naprawdę kościół upada?
Dla XL i Dębskiego - absurdy ustawy antyklapsowej