Olej palmowy zabija... także głodem!

51. Data: 2017-09-14 16:03:19

Temat: Re: Olej palmowy zabija... także głodem!
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

> Kukiza tylko zostaw w spokoju.

To ten, który zapomniał się przelogować na FB i sam siebie gorąco poparł? :)

52. Data: 2017-09-14 23:09:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-14 o 16:03, r...@k...pl pisze:

> To ten, który zapomniał się przelogować na FB i sam siebie gorąco poparł? :)

Nie wiem czy ten.
On jest chory, leży w szpitalu i mogło mu się coś pomerdać.

--
animka

53. Data: 2017-09-15 21:46:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 września 2017 09:46:08 UTC+2 użytkownik stefan napisał:
> [...]
udanie jak widać pi Twej opinii i nie tylko. Jednak kto naprawdę się kryje pod maską
głupkowatego niezguły... Na razie wiedzą to tylko zwierzęta, które zabił...
i-i-podejrzani-rosjanie-niebezpieczne-zwiazki-bronis
lawa-komorowskiego-sumlinski-opowiada-o-czarnych-kar
tach-w-zyciorysie-prezydenta-nasza-relacja-z-promocj
i-ksiazki

> Ile książek Sumlińskiego sprzedano?

A co to ja Urząd Skarbowy?

54. Data: 2017-09-15 21:48:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 września 2017 00:19:10 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> Nie wiem czy ten.
> On jest chory, leży w szpitalu i mogło mu się coś pomerdać.

Nie jest chory na głowę z tego, co wiem.

55. Data: 2017-09-16 23:04:16

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 14 Sep 2017 23:09:08 +0200, w <opev8t$gsf$1@news.icm.edu.pl>, Animka
<a...@t...wp.pl> napisał(-a):

> Nie wiem czy ten.
> On jest chory, leży w szpitalu i mogło mu się coś pomerdać.

Tak, na pewno :))

"Zdrowia Panie Pawle!!!:) Proszę szybko wracać do pracy o nową polskę, w której
nie będzie miejsca dla tych złodzei". Jest Pan naszą jedyną nadzieją Cała moja
rodzina pana wspiera i czekamy szybko na pana powrót Wszystkiego dobrego"
(pisownia oryginalna) - napisał "Paweł Kukiz".

56. Data: 2017-09-18 12:39:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-16 o 23:04, r...@k...pl pisze:

> [...]
> rodzina pana wspiera i czekamy szybko na pana powrót Wszystkiego dobrego"
> (pisownia oryginalna) - napisał "Paweł Kukiz".

LOL:-D

--
animka

Krążki kalmarów w cieście - jak?