Re: Opadające liście cytryny

From: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Opadające liście cytryny
Date: Sun, 4 Jan 2004 17:00:07 +0100

Użytkownik "Agnieszka M" <a...@j...pl> napisał w wiadomości
news:bt8lg5$1av3$1@omega.artcom.pl...
> Witam,
>
> mojej pieknej (jak do niedawna) cytrynie doniczkowej, opadły wszystkie
> liście :(
> Wiem, że może odczuwać ten okres jako jesień, ale obawiam się czy jest
> jeszcze jakaś szansa, że odżyje.
> Końcówki pędów wygladają na wyschnięte i brązowe. Staram się ją podlewać
jak
> najczęściej, ale zdarzyć się mogło że przesadziłam w tym podlewaniem w
jedną
> lub drugą stronę.

Wygląda na to, że przesadziłaś z podlewaniem. Być może daoby coś
przesadzenie do nowego pojemnika (drenaż), do lekko wilgotnej ziemi i
nasadzenie na całość worka foliowego, żeby podnieść wilgotność. Cytryna zimą
zrzuca część liści, szczególnie jeśli powietrze jest suche, ale jeśli do
tego była zbyt duża wilgotność ziemi i wysoka temperatura powietrza, to nie
wróży to najlepiej.

Pozdrawiam, Basia.