Re: Opieka nad niesamodzielną osoba na miesiąc

Data: 2009-09-01 21:51:56
Temat: Re: Opieka nad niesamodzielną osoba na miesiąc
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam>

Dnia 01-09-2009 o 23:43:28 wt <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> No to mamy problem. Domy opieki s?, ale op?aty mo?na oszacowaae w
> granicach
> 150 dziennie.

Aha.

To jak to jest, że za 3000 miesięcznie można mieć samodzielną KAWALERKĘ
(pokój, kuchnia, łazienka) w domu opieki pod Warszawą, a za połowę tej
sumy całkiem przyzwoity pokój z dobrą opieką?

Po co opowiadać takie bzdury?

Za 150 dziennie to chyba jakiś pałac. Brałem ostatnio udział w
poszukiwaniach domu opieki w okolicach Warszawy i chyba nie było żadnego
na tym poziomie cenowym.
Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl