Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem

11. Data: 2005-09-06 07:48:29

Temat: Re: Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, tyle że jutro to niemożliwe. Pobieranie opłat jest dwa razy w
> miesiącu - w pierwszym tygodniu rano, w drugim po południu. jeśli mi nie
> będzie pasowało za tydzień po południu, to p. dyrektor będzie mnie ścigać,
> dlaczego nie uiściłam opłaty, a ma niemiły zwyczaj przypominania tego przy
> innych rodzicach - tekst typu "pani X, kiedy wreszcie wpłaci pani
> pieniądze za przedszkole".

"Wtedy kiedy bedzie mozliwosc wydania reszty".

Marta, Kubus (5,4), Krzys (2,11) i Malutek (Jas?) (~23.12.2005)

12. Data: 2005-09-06 08:03:01

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisała:
> Pobieranie opłat jest dwa razy w
> miesiącu - w pierwszym tygodniu rano, w drugim po południu.

No to masz okazje nastepnym razem zaplacic mniej o te 60 zl reszty.
Przypomnisz pani dyrektor, ze poprzednio zaplacilas 300 zl, choc
dobrze byloby miec jakies pokwitowanie, ze to bylo akurat tyle.

Pozdrawiam
Lilla

13. Data: 2005-09-06 08:39:33

Od: "Sylvja" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@t...pl> napisał w wiadomości

> No tak, nie zwrocilam :( To chyba pomysl z wplata na konto wydaje mi sie
> najsensowniejszy. tylko ciekawe czy panie w przedszkolu na to pojda...

Ja też wolałabym wpłacać całość na konto. W przedszkolu zrobili nawet
ankietę
jak rodzice chcą wpłacać pieniążki. No i niestety większość opowiedziała się
za
wpłacaniem w przedszkolu :-/ Na konto można tylko płacić za komitet
rodzicielski.
Ale to się zupełnie mija z celem bo i tak trzeba resztę wpłacić w
przedszkolu.
Dzisiaj ma być jakieś zebranie rodziców więc może coś nowego się uradzi.

Sylwia, Piotruś (3.01.2001) i Maciuś (~ 5.12.2005)

14. Data: 2005-09-06 08:43:07

Od: "Sylvja" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam sie z Toba calkowicie. Skoro maja okreslony dzien na pobieranie
> oplat to powinny sobie np. rozmienic 500zl na banknoty 10zl i 20zl i byc
> przygotowane. Ja bym nie zaplacila:-) Tzn. powiedzialabym ze zaplace
> innego dnia jak beda mialy wydac, albo dalabym 200zl i doniosla reszte
> nastepnego dnia. Ale ja to "waleczna" jestem:-)))

U nas jeśli pani przyjmująca pieniążki nie ma wydać, to pobiera
taką kwotę jaka rodzicowi pasuje i zapisuje to przy nazwisku dziecka na
kartce.
I jest możliwość uregulowania reszty płatności w innym dniu lub w następnym
m-cu.
Ale to chyba zależy od dobrej woli takiej pani właśnie :-)

Sylwia, Piotruś (3.01.2001) i Maciuś (~ 5.12.2005)

15. Data: 2005-09-06 09:01:48

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całość opłaty? U nas jest możliwość uiszczenia opłaty tylko za żywienie
> i opłatę stałą. Dodatkowe zajęcia typu : rytmika, język, basen,RR i tak
> musi być płacona do ręki,więc to się u nas mija z celem:-(

u nas jest tak ,ż eja ideac po dziecko w dni wyznaczone do zaplaty
,wchodze i pani oblicza ile jest do zaplacenia (oplata stala plus
wyzywienie i ew. odpisy)ide z tak kartka do domu i robie przelew z domu.

wszelkie dodatkowe rytmika -placimy gotówka 2 razy w roku -chociaz tez
mozna by przelewem bo niby obowiazkowe a placic trzeba
angielski 2 razy w roku tez mozna by przelew chociaz to ryzykowne bo
dziecko moze zrezygnowac i nie wiem czy oddadza kase wtedy podobnie jak
inne zjaecia .
p.

16. Data: 2005-09-06 09:43:04

Od: Nela Młynarska <nela@se(_)curity.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-09-06 10:43:07 +0200, "Sylvja" <s...@t...pl> said:

> [...]
> następnym m-cu.
> Ale to chyba zależy od dobrej woli takiej pani właśnie :-)

No to znowu muszę oddać sprawiedliwość naszym Paniom. Składki są
przyjmowane dwa razy w miesiącu
(zwykle druga i trzecia środa) i nigdy nie zdarzyło mi się aby nie
miały wydać. Zawsze są
do tego zbierania dobrze przygotowane. Wszystkie rachunki powypełniane.
Pieniądze
na wydawanie w dostetecznej ilości. Jedynie poza terminami straszne
problemy robią.

Pozdrawiam,
Nela

17. Data: 2005-09-06 11:03:12

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Młynarska" <nela@se(_)curity.pl> napisał
> [...]
| Pieniądze
| na wydawanie w dostetecznej ilości. Jedynie poza terminami straszne

no to ja chyba trafiłam na raj ;)
Nie ma problemów z wydawaniem pieniędzy, nie ma sztywnych przepisów kiedy są
przyjmowane wpłaty ( teoretycznie do 15-go każdego miesiaca ), nie ma żalów
i skarg i nawet pani dyrektor wychodzi z założenia że ona jest dla
przedszkola a nie przedszkole dla niej :)
Aha, i nie raz zdarzyło mi się zapłacić pod koniec miesiąca i też nie był z
tego robiony cyrk.
( chyba w końcu wychodzi to moje w czepku urodzenie ) :D

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

18. Data: 2005-09-06 11:05:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dfjeb0$5eb$1@atlantis.news.tpi.pl,
Wojciech Kulesza <w...@N...org> napisał/a:

> Jeśli decydują się na pobieranie pieniędzy, czyli uruchomienie u
> siebie kasy, to z wszelkimi tego typu konsekwencjami, a więc również z
> koniecznością posiadania reszty.

Eee, o ósmej rano? Ja bym powiredziała, że wobec tego zapłace jutro i juz.

> Jeśli nie są przygotowani, niech nie
> pobierają pieniędzy, a pozostawią tylko formę wpłaty na konto.

Poprzednie przedszkole moich dziewczynek argumentowało, że prowadzenie konta
jest za drogie.

> U mnie
> w przedszkolu nie ma tego typu pieniędzy, wszystko jest przez konto i
> już.

chodzisz do przedszkola? ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Nie leń się, gdy masz duże usta
/afrykańskie/

19. Data: 2005-09-06 11:09:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dfjhfm$e5j$1@opat.biskupin.wroc.pl,
Ewa W <e...@b...wroc.pl> napisał/a:
> [...]
> przypominania tego przy innych rodzicach - tekst typu "pani X, kiedy
> wreszcie wpłaci pani pieniądze za przedszkole".

Kochana, dziwię się, że po pierwszym takim tekście z jej strony ona jeszcze
żyje ;-) U mnie by juz miała problem.

> Dlaczego nie przelewem? Bo to podobno we Wrocławiu niemożliwe:) Są
> problemy z powodu różnych odliczeń za okres nieobecności, stąd różne
> sumy, jakie wpłacamy w każdym miesiącu. Podobno to wina kuratorium.
> Zaraz tam zadzwonię. Wpłacanie przelewem byłoby dla mnie idealnym
> rozwiązaniem, poza tym nie irytowałabym już p. dyrektor.

U nas w przedszkolu zawsze na początku miesiąca dostajemy książeczkę, gdzie
wpisana jest kwota za przedszkole - w zalezności od ilości dni. W następnym
miesiącu rozliczane sa ewentualne nieobecności z poprzedniego. Z taką
książeczką wędruję do domu, robię przelew, drukuje potwierdzenie przelewu,
dopinam do książeczki i zanoszę do przedszkola, żeby mieli potwierdzenie. Po
miesiącu to samo. Wszystko się da, trzeba tylko chcieć.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Jedynie miłość rozumie tajemnicę:
innych obdarować i samemu przy tym stać się bogatym

20. Data: 2005-09-06 11:10:15

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dfjifs$o13$1@atlantis.news.tpi.pl,
Lilla <l...@f...krasnik.pl> napisał/a:

> No to masz okazje nastepnym razem zaplacic mniej o te 60 zl reszty.
> Przypomnisz pani dyrektor, ze poprzednio zaplacilas 300 zl, choc
> dobrze byloby miec jakies pokwitowanie, ze to bylo akurat tyle.

Nie widze powodu dla którego watkotwórczyni ma kredytowac przedszkole. Niby
kwota nie horrendalna, ale u mnie 6 dych na ziemi nie lezy.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Powietrze, światło, odpoczynek uzdrawiają,
lecz największe ukojenie płynie z kochającego serca

metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie
Religia w I klasie
Po dwóch dniach
kiedy do ortodonty
dziecko 3-letnie