metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie

1. Data: 2005-09-05 19:14:13

Temat: metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie
Od: "Michał Chodakowski" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuję dla znajomej dziewczynki (12 lat) dobrego ośrodka terapeutycznego
lub prywatnego terapeuty, który specjalizuje się w zastosowaniu metody
Denisona i integracji sensorycznej.
Dziewczynka mieszka w Warszawie na Pradze Północ.
Macie jakieś doświadczenia?

Pozdrawiam,

Michał Chodakowski

2. Data: 2005-09-06 19:11:33

Od: "Meggie" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Chodakowski" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zastosowaniu metody Denisona i integracji sensorycznej.
> Dziewczynka mieszka w Warszawie na Pradze Północ.

Witam !
A nie mają takich zajęć prowadzonych w szkołach( jeśli nie w szkole
dziewczynki to może w jakieś innej w Twoim mieście) ? Mój syn chodzi do
klasy integracyjnej i jego klasa będzie miała zajęcia wspomagające metodą
Denisona ( mają drugiego nauczyciela , który te zajęcia będzie prowadził,
jeśli chcesz mogę zapytać czy ma jakieś kontakty z nauczycielami w
stolicy? )
Czy dziewczynka w pierwszych latach chodziła do takiej klasy integracyjnej ?
Ja jestem mamą pierwszaka ( syn nie ma żadnych problemów z nauką, wręcz
przeciwnie, dlatego został przyjęty do klasy integracyjnej aby "pomagać" tym
słabszym.- takie jest założenie )
Juz na pierwszym spotkaniu rodzice dostali plan zajęć tą właśnie metodą,
dlatego piszę ( przyznam szczerze wcześniej nawet nie wiedziałam kim był
Denison)
Jeśli mogłabym jakoś pomóc, pisz na priva.
Pozdrawiam
Meggie

3. Data: 2007-05-17 19:17:40

Temat: Integracja sensoryczna