Re: Oprogramowanie dla architekta krajobrazu

From: w...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Oprogramowanie dla architekta krajobrazu
Date: 24 Jan 2005 18:34:50 +0100

> Podklad wydrukowac, a dalej uzywac olowka. W pewnym momencie
> oczywiscie powinien znow przerzucic sie na komputer, bo
> wynik pracy na papierze ma wygladac profesjonalnie :-)
>
> Pozdrowienia,
>        Michal

Może to sprawa przyzwyczajenia - też kiedyś tak robiłem (wydruki, kreślenie)
ale już przeszedłem ten etap - teraz wiekszość robie w kompie a wydruki są po
to by pokazać klientowi efekty. Tak jest prościej nie marnuje tyle kalki,
papieru...i czasu a korygowanie błędów, powielanie elementów ogrodu, robienie
lustrzanych odbić jest o niebo łatwiejsze.
Mam nadzieje Michale że jak dostaniesz jakiś dok w exelu do obróbki czy
uzupełnienia to nie drukujesz a potem nie wklepujesz z papieru wszystkiego do
kompa - tak robiła pewna sekretarka i była mocno zdziwiona gdy pokazałem jej
że można inaczej...;)

Pozdrawiam
Jack