Optymalna interpretacja danych

1. Data: 2003-03-15 20:40:22

Temat: Optymalna interpretacja danych
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem kolejny raz, że tzw "optymalni" interpretują przeróżne fakty w
taki sposób aby uzasadnić wszechsłuszność diety Kwaśniewskiego.

- na www.optymalni.org jest wątek o diecie Papieża, która jest nazwana
podobną do optymalnej - a przecież jest w niej 40% węglowodanów.

- Leszek Serdyński kiedyś przytoczył zdjęcia z wesela w Tajlandii, na
których rzekomo były potrawy optymalne - nie dostrzegł olbrzymich kotłów z
ryżem, które zwykle stoją z boku.

Czekamy na kolejne "dowody" niezwykłości i popularności diety optymalnej w
dalekich krajach oraz u znanych osobistości. :-)

Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

2. Data: 2003-03-16 18:03:08

Temat: Re: Optymalna interpretacja danych
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czekamy na kolejne "dowody" niezwykłości i popularności diety optymalnej w
> dalekich krajach oraz u znanych osobistości. :-)

poczytaj sobie prase optymalna :)))

w styczniu w arkadii w jastrzebiej górze tydzień spedził lech wałesa jakby nie
patrzec dla niektórych autorytet :)

ehhh a tak długo nie pisalem na grupie dieta:)) ale jak tu nie pisać jak
optytrolle powyłaziły :))

3. Data: 2003-03-17 17:48:58

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał

> - na www.optymalni.org jest wątek o diecie Papieża, która jest nazwana
> podobną do optymalnej - a przecież jest w niej 40% węglowodanów.

Jesli dla Ciebie kryterium nieoptymalnosci diety jest 40% weglowodanow to po
prostu nie usilowales niczego policzyc tylko tak sobie strzeliłes jak
"poeta".
Gdybyś się troche tematem zainteresował to wiedzialbś że proporcje pomiedzy
skladnikami to tylko jedno z kryteriów i chyba nie najwazniejsze.
Najwazniejsza jest tu ilość poszczegolnych skladników w stosunku do wagi
ciala .

Wezmy wiec taki przykład:
Facet wazy 80 kg i stosuje 0,8 g bialka na kg wagi ciala - jest to
niewatpliwie z diety optymalnej
Czyli Bialko 50g
Tluszcu w DO sie nie ogranicza ani w gore ani w dol, 2 razy w stosunku do
bialka jest wiec OK.
Czyli Tluszcz 100g
Weglowodanów , wedlug wykładów lekarzy optymalnych z Jastrzebiej Gory można
zjeść dziennie do 150g i to jeszcze jest dieta optymalna.
Zjem wiec sobie nie tak duzo a tylko 100g
Czyli węglowodanow 100g

Razem wszystkich skladników było 250 g .
100 gramow weglowodanow stanowi wiec 40% calego posilku.

I to jest ciagle posilek optymalny, zgodnie z wszelkimi regułami.
I nie trzeba byc tu wcale optymalnym naciagaczem faktów aby dojść do takiego
prostego matematycznego uzasadnienia.

4. Data: 2003-03-17 19:08:38

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 100 gramow weglowodanow stanowi wiec 40% calego posilku.
>
> I to jest ciagle posilek optymalny, zgodnie z wszelkimi regułami

Wszelkimi, tylko nie optymalnymi. Idz i zapytaj na dieta.optymalna, czy T:W
jak 1:1 to DO. Bedzie ubaw.

5. Data: 2003-03-17 19:18:40

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I to jest ciagle posilek optymalny, zgodnie z wszelkimi regułami.
> I nie trzeba byc tu wcale optymalnym naciagaczem faktów aby dojść do takiego

ROTFL

ps czy ty kiedyś nie uzywałeś konta tomasz ox ??
podobny poziom:)) kojarzenia:))

6. Data: 2003-03-18 11:33:16

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl skribis:

> lech wałesa (...) autorytet

LOL :)

Pozdrawiam, Leh.
--
Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
Dochodowy program partnerski:

7. Data: 2003-03-18 18:46:15

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladnikami to tylko jedno z kryteriów i chyba nie najwazniejsze.
> Najwazniejsza jest tu ilość poszczegolnych skladników w stosunku do wagi

Nie masz pojęcia o diecie zone ani tym bardziej o optymalnej.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

8. Data: 2003-03-18 23:07:36

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał
> Nie masz pojęcia o diecie zone ani tym bardziej o optymalnej.

Wystarczy mi że Ty masz pojecie , w razie czego mam sie kogo poradzić, ja po
prostu stosuję DO i to z dobrym skutkiem.

9. Data: 2003-03-19 05:58:36

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał
> >
> Wystarczy mi że Ty masz pojecie , w razie czego mam sie kogo poradzić, ja
po
> prostu stosuję DO i to z dobrym skutkiem.

Nie pisałem o mnie i bezpodstawnie wyciągasz wnioski. Nie odróżniasz diety
zone od optymalnej. To, że stosujesz jakąś dietę skutecznie jeszcze nie
oznacza że masz rację. Na wielu dietach są dobre skutki często lepsze od
tych na optymalnej.

Stosując dietę zone wydaje Ci się że jesteś na optymalnej. No cóż
powodzenia. Ale nam pokazałeś.
:-P

10. Data: 2003-03-19 08:34:44

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał
> Stosując dietę zone wydaje Ci się że jesteś na optymalnej. No cóż
> powodzenia. Ale nam pokazałeś.

To jakies nieporozumienie.
Nie odnosilem sie do zadnej diety zone i nic o niej nie slyszalem.
Ja tylko odpisywalem komus kto twierdzil ze 40 % bialka nie moze byc w
diecie optymalnej.
Zwracalem sie co prawda do Ciebie abys napisal cos o diecie zone ale bez
odpowiedzi.
Może jednak cos o niej napiszesz.

siemia lnianna?
błonnik