Optymalni

101. Data: 2002-02-27 07:47:07

Temat: Re: Optymalni
Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
news:a5dv51$gej$1@news.onet.pl...
> Jak

Patrząc na wypowiedzi Bezza można się domyślać, że:
a/każdy optymalny ma zakaz spożywania jakichkolwiek innych potraw poza
tłuszczami /dozwolone są jedynie jajka/.
b/kłamie mówiąc że coś mu nie smakuje
c/każdy opty zmusza się do spożywania tłuszczy, chociaż są niesmaczne.

Pomimo tego, że Bezz NIE JEST na DO, WIE, CO SIĘ NA NIEJ CZUJE I CO SIĘ NA
NIEJ JE ;-)))))))))

pozdr
Grzegorz

102. Data: 2002-02-28 19:52:48

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> No, jakiś taki przygnębiający ci wyszedł ten post, o tych biednych
> roślinkach i o tym, że są narażone na nasze eksperymenty i cierpią, buuuuu
> :-)

: )))))))))))
To wszystko przez to, że ja lubię Pszemola. Swego czasu ściągnęłam archiwum
grupy wege i sobie czytałam i czytałam... To jest gość... : ))
Gdybym miała więcej czasu to poczytałabym jeszcze raz,
tyle dały mi uciechy :))))))))))))
A dzisiaj? :((( Nie ma Pszemola= nie ma wegetarian :((((
Pszemoooooool! Odezwij sięęęęęę!!!!!
: )))))

> Aż mi się moje, zaniedbane oburzyły. Muszę odkręcić monitor w drugą
stronę,
> żeby nie czytały postów, bo mi się jeszcze oflagują ;-)

:)))))))))))))))))))))

> Pozdrawiam,
> Karolina

Też pozdrawiam
Krystyna

103. Data: 2002-02-28 20:29:46

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> To wszystko przez to, że ja lubię Pszemola. Swego czasu ściągnęłam
> archiwum grupy wege i sobie czytałam i czytałam... To jest gość... :

Większość wegetarian, żeby nie dopowiadać Pszemolowi kolejny raz na te same
pytania zmieniła grupę na taką bardziej przyjazną...
Ostatnio mamy zresztą megatrola - więc wegetarianie na psw siedzą w
przetrwalnikach...

> A dzisiaj? :((( Nie ma Pszemola= nie ma wegetarian :((((
> Pszemoooooool! Odezwij sięęęęęę!!!!!

Wegetarianie są, ale Pszemol zdaje się porzucił nas dla akwarystów ;)
Może teraz ściągnij sobie archiwum pl.rec.akwarium :))))

siwa

104. Data: 2002-02-28 20:59:19

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wegetarianie są, ale Pszemol zdaje się porzucił nas dla akwarystów ;)
> Może teraz ściągnij sobie archiwum pl.rec.akwarium :))))

Byyyyłam tam, wszędzie jak dla mnie, nudno i mało treściwie, na medycynie -
prawie jak w przepełnionej pacjentami przychodni i trzech sfrustrowanych
lekarzy ;))), a u akwarystów jeszcze więcej woooody, niż u wege ;))) ,
na tej - bardziej Wam przyjaznej -prowadzicie takie sobie luźne pogawędki,
prawie w stylu "big brother", a ja już dawno z tego wyrosłam ;((( i
szukam... treści ;)
Ale widzę, że Ci też go trochę brakuje... ;)))

105. Data: 2002-02-28 22:23:10

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Byyyyłam tam, wszędzie jak dla mnie, nudno i mało treściwie, na
> medycynie - prawie jak w przepełnionej pacjentami przychodni i trzech
> sfrustrowanych lekarzy ;))),

Spróbuj religię! Tam fajowo - wyzywają się ;)))

> a u akwarystów jeszcze więcej woooody,
> niż u wege ;))) , na tej - bardziej Wam przyjaznej -prowadzicie takie
> sobie luźne pogawędki, prawie w stylu "big brother", a ja już dawno z
> tego wyrosłam ;((( i szukam... treści ;)

A to stanowczo odradzam newsy... ;)

> Ale widzę, że Ci też go trochę brakuje... ;)))

Pszemola? A skąd! Mam Jego zdjęcie nad biurkiem i patrzę sobie jak
zatęsknię... ;)

siwa

106. Data: 2002-02-28 23:24:56

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> Może teraz ściągnij sobie archiwum pl.rec.akwarium :))))

:-))))))))) to ci sie Siwa udalo :-)))))
iwon(k)a

107. Data: 2002-03-01 09:05:00

Temat: Re: Optymalni PREZENT
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Temat: Re: Zasada ahimsy czyli zasada nieszkodzenia żadnym żywym istotom...
Data: 1 marca 2002 07:52

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> NTG ;-P

Dobrze się czujesz? Przecież wegetarianizm to nieszkodzenie zwierzakom.

POJAWIŁ SIĘ!!!!!!!!!!!!!
Wczoraj:-)))))))))))))))
Piotr

108. Data: 2002-03-01 09:18:20

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Spróbuj religię! Tam fajowo - wyzywają się ;)))

Z wyzywania się też już dawno wyrosłam... ;(

> A to stanowczo odradzam newsy... ;)

Czy to znaczy, że wszędzie są tylko dzieciaki?

> Pszemola? A skąd! Mam Jego zdjęcie nad biurkiem i patrzę sobie jak
> zatęsknię... ;)

Ooo... a gdzie je znalazłaś? : )

109. Data: 2002-03-01 10:04:53

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Z wyzywania się też już dawno wyrosłam... ;(

Nie żartuj!

> Czy to znaczy, że wszędzie są tylko dzieciaki?

Dzieciaki i pieniacze ;))))

> Ooo... a gdzie je znalazłaś? : )

Mam swoje sposoby ;)

siwa

110. Data: 2002-03-02 22:57:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in message
> A dzisiaj? :((( Nie ma Pszemola= nie ma wegetarian :((((
> Pszemoooooool! Odezwij sięęęęęę!!!!!
> : )))))

Usłyszałem Twoje wołanie i ... odezwałem się :-)
Mam nadzieję, że choć Ci się humorek poprawi ;-)

dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?
gdzie można kupić bataty (słodkie ziemniaki) ?