Optymalni

51. Data: 2002-02-19 23:01:12

Temat: Re: Optymalni
Od: Bezz <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote:

>Wierzyc musisz Ty gdyz nie uzywasz wlasciwie mozgu. Grzes nie musi w nie
>wierzyc skoro wie ze istnieja.

Jasne, wie i koniec. Widział je pod lupą zapewne.

>Bo jak wytlumaczyc to ze jem 50g bialka na dobe + 70g wegli na dobe? Policz
>na ile mi to w/g Twoich teorii starczy przy ciezkiej pracy 10h/dobe

To co uważasz z ciężką pracę może być w rzeczywistości poziomem wysiłku
doskonale zaspokajanym przez spalanie kwasów tłuszczowych.

>zakladajac ze nie spalam tluszczu w celech energetycznych? Moze
>perpetum-mobile? Pewnie powiesz ze pale swoje bialka.

Nie, spalasz tłuszcz, jak my wszyscy zresztą, tylko nie pracujesz tak
ciężko, jak Ci się wydaje.

--
Bezz

52. Data: 2002-02-20 01:42:40

Temat: Re: Optymalni (długie]
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wasiak <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4tndj$31d$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Bezz" <x...@y...com> napisał w wiadomości

> Właściwymi badaniami nie byłoby porównywanie mnie z kolarzem, ale
> przestawienie kolarza na DO i sprawdzenie tego.
> Badanie mnie miałoby sens, gdybym zbadał swoją wytrzymałośc przed DO i po
> przejściu na nią: teraz może tylko ocenić mój aktualny stan, nie prezycując,
> czy osiągnięte wyniki są lepsze, czy też gorsze.
> Zapytam inaczej: czy ktoś kiedyś spróbował się przestawić na DO i wtedy
> spróbować?
>
> Chaciur, myślałeś o paru meisiącach testowej wege-opty-diety. Może zrobiłbyś
> [...]

Jeden problem, ze nie jestem sportowcem i nie trenuje
regularnie. Moj test bylby niewymierny bo jego wynik
zbyt zalezy od aktualnej formy.
Poniewaz jednaj juz nie raz sie wykatowalem na rowerku
to bede w stanie ocenic swoj organizm czy rzeczywiscie
otworzyly sie w nim nowe szlaki. Moge Cie jedynie
zapewnic, ze nie bede klamal, jezeli da sie uzywac
tluszcz tak jak to twierdzi teoria optymalna to uwazam,
ze jest to niezwykle wygodne a dla zawodnika wrecz
eureka. Niestety stan mojej wiedzy na dzien dzisiejszy
kaze mi w to watpic.
Poza tym nadal zostaje bez odpowiedzi moje pytanie
o tluszcze wielonienasycone - czemu Leszek, ToM
twerdza ze sa zle - konkrety

salut
Chaciur

53. Data: 2002-02-20 08:06:29

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> tłuszczu -
>
> Wierzysz w te inne szlaki?
Tu wiara nie ma nic do czynienia - to jest biochemia.

pozdr
Grzegorz

54. Data: 2002-02-20 08:09:14

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Policz
> ok.
> Młody jesteś. Masz silny organizm.
> Piotr
To zapytam inaczej: oznaką zbyt małej podaży weglowodanów w organizmie w
stosunku do zapotrzebowania są pojawiające się w moczu ciała ketonowe. Jak
to jest, że przy podaży ok 70 g węglowodnów i 40 g białka ciała ketonowe u
mnie nie występują?
pozdr
Grzegorz

55. Data: 2002-02-20 08:17:50

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, pojedyncze przypadki nie stanowią dowodów w medycynie. To nie
> matematyka.
Problem stanowi tez to, że ty również nie opierasz się na dowodzie - DO jest
niedobra, bo 30 profesorów powiedziało, że jest niedobra. Pytanie: gdzie
były badania?
pozdr
Grzegorz

56. Data: 2002-02-20 09:31:58

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest, że przy podaży ok 70 g węglowodnów i 40 g białka ciała ketonowe u

Toz mowie. Wlasnie z powodu zmiany glownego szlaku metabolizmu. Organizm po
paru tygodniach pozbywa sie maszyn do spalania wegli a tworzy nowe do
spalania tluszczow. Stad nie ma mozliwosci, abys po przystosowaniu mial
ciala ketonowe w moczu.
Stad u mnie po 3 miesiacach nie bylo juz sladu po ketonach.
tom

57. Data: 2002-02-20 09:34:21

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezz <x...@y...com> wrote in

> Ależ przejechałabyś - to jest w zasięgu prawie każdego. Trzeba tylko
> kontrolować swój poziom wysiłku, no i - na bieżąco przyjmować paliwo w
> postaci węglowodanów, co właśnie wyklucza "optymalnych".

Ale juz nie tak lekko i przyjemnie jak kiedys :)
Kiedys najfajniejsze wakacje to bylo wypuscic sie na dwa tygodnie rowerem w
Polske... Ja jezdzilam rekreacyjnie, a jadlam to na co mialam ochote.
Szczerze powiem nie kontrolowalam wysilku, jak bylam zmeczona to sie
zatrzymywalam :))) Jadlam tez to na co mialalm ochote, ale fakt wiecej
weglowodanow niz normalnie.

siwa

58. Data: 2002-02-20 09:42:28

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto mówi, że nie dostarczasz? Mózg wiele nie potrzebuje. Poza tym na
> mózg zawsze idą ostatnie rezerwy organizmu.

> Najśmieszniejszą rzeczą w tym wszystkim jest to, że połowiczny czas
> rozpadu ATP wynosi ok. pół sekundy, więc pomysł jego transportowania
> przez krew mógł się zrodzić tylko w głowie ignoranta. ATP żyje tylko w
> mitochondriach i nigdy nie przenika przez ściany komórkowe.

Taa... zwazywszy ze czlowiek produkuje ok. 1kg ATP/ kg masy ciala na dobe.

Przeciez on to udowodnil. Natomiast inna rzecza jest to ze nikt tych dowodow
nie chce sprawdzic.

To akurat nie jest prawda. Tak wlasnie mowia ignoranci.

Gdzie są

> Niestety, pojedyncze przypadki nie stanowią dowodów w medycynie. To nie
> matematyka.
Nie stanowia bo medycyna nie jest zadna nauka (a tylko w nauce dowody
stanowia prawde) i nigdy nia nie bedzie dopoki nie bedzie stosowac opisu
ilosciowego a nie tylko jakosciowego. Jednak jest to malo istotne bo chemia
jest nauka i tu nawet pojedyncze przypadki potwierdzaja prawde.
tom

59. Data: 2002-02-20 13:23:30

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ przejechałabyś - to jest w zasięgu prawie każdego. Trzeba tylko
> kontrolować swój poziom wysiłku, no i - na bieżąco przyjmować paliwo w
> postaci węglowodanów, co właśnie wyklucza "optymalnych".

Tak się znasz na optymalnych?
Przecież jesteś całkowitym ignorantem w tym temacie.
Po co się głupio wypowiadasz?

Pozdrawiam
Leszek

60. Data: 2002-02-20 14:03:57

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Jeden problem, ze nie jestem sportowcem i nie trenuje
> regularnie. Moj test bylby niewymierny bo jego wynik
> zbyt zalezy od aktualnej formy.
Ja tez nie trenuję /zimą tylko hantelki i sztanga, latem też przebieżki/, w
Twoim przypadku mamy chyba niepowtarzalną sznsę wyjaśnienia tematu: Po
prostu nie trenuj regularnie, tak, jak to robiłeś dotychczas ;-))))))

pozdr
Grzegorz

dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?
gdzie można kupić bataty (słodkie ziemniaki) ?