Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

Data: 2016-03-07 20:15:16
Temat: Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
Od: LeoTar <L...@y...com>

W dniu 2016-03-07 o 18:27, Chiron pisze:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Zupełnie, ale zupełnie nie tak. Jeśli jednak nie wierzysz - to szkoda
> dyskusji

Ależ nie. <m...@g...com> po prostu nie wierzy w to, że taka
radykalna przemiana człowieka może się dokonać. Bo wówczas musiałby się
zgodzić, że Człowiek i Bóg-Stwórca to jeden i ten sam Byt. On po prostu
nie wierzy w siebie, brakuje mu poczucia własnej wartości gdyż cierpi na
kompleks E... . :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/