Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

Data: 2016-03-07 20:29:32
Temat: Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
Od: LeoTar <L...@y...com>

W dniu 2016-03-07 o 18:29, Chiron pisze:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

A kilka wierszy wyżej stwierdziłeś, że wiedza, którą odsłoniłem została
już dawno... odkryta. No więc jak to jest: mówisz prawdę teraz a
przedtem kłamałeś, czy też teraz kłamiesz a przedtem mówiłeś prawdę.
Przyznaj się uczciwie wyznawco Lucyfera. ;-)

Cały czas dbam o maksymalną rzetelność moich przemyśleń i weryfikuję po
stokroć swoje wynurzenia.

> Tyle razy mu to pisałem, że już sobie dałem spokój. :-(

A Ciebie co...? Melancholia Cię ogarnęła... ;-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/