Re: Oriflame

Data: 2006-06-15 11:37:48
Temat: Re: Oriflame
Od: "justa" <j...@g...pl>

Marteczka napisał(a):
> Hej piszcie co s=B1dzicie o kosmetykach Oriflame! Kt=F3re polecacie, a
> kt=F3re odradzacie? I wszystkie inne uwagi :)

lubię serię różaną (głównie za zapach), algową (zapach, świetny krem
ujędrniający), maseczki z glinką, różaną i do cery wrażliwej (widać różnicę
po ich użyciu), tusz pogrubiający 500%, krem przeciw zaczerwienieniom,
chłodzący cień do powiek Aqua Vibes, krem antyperspiracyjny do stóp, kiedyś
lubiłam serię Gourmand Delights. z zapachów uwielbiam Fire, lubię Eclat i
Sagę, Giordani Gold jest b. trwały. sztyft z filtrami - b. poręczny gadżet,
lekko tłusty, ale efekt na skórze daje matowy, nielepiący. płyn do demakijażu
b. fajny - nie szczypie w oczy, nie lepi się. samoopalacz daje naturalną,
dosyć intensywną, brązową opaleniznę.

mam krem na przebarwienia do ciała i bardzo się lepi, niestety. srebrny
eyeliner Giordani Gold jest w rzeczywistości szary i ma miękki pędzelek -
trudno się nim równo pomalować. cienie sypkie GG w takich małych buteleczkach
z aplikatorami - kolory nie te - zamiast rozświetlającej bieli - brzydki,
żółty brokat, zamiast jasnego, chłodnego różu - ciemny i ciepły. brązujące
sztyfty nietrwałe.