Orungal - czy dostanę bez recepty

1. Data: 2005-10-19 06:15:23

Temat: Orungal - czy dostanę bez recepty
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam czasu iść do lekarz, a w sumie mój mąż. Od dwóch dni ma straszne
swędzenia i podrażnienie na członku. Pewnie to ode mnie, bo ja ciągle łapię
jakieś stany zapalne. Ja obecnie leczę się clotrimazolum (które dostałam bez
problemu w aptece), ale dla niego nic nie mam. Kiedyś lekarz przepisał mi
dla partnera włąsnie ten Orungal. Ale czy dostanę go tak bez niczego w
aptece??

2. Data: 2005-10-19 07:30:24

Temat: Re: Orungal - czy dostanę bez recepty
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> problemu w aptece), ale dla niego nic nie mam. Kiedyś lekarz przepisał mi
> dla partnera włąsnie ten Orungal. Ale czy dostanę go tak bez niczego w

NIe. Bez recepty pozostaje clotrimazol w kremie na czlonka.

3. Data: 2005-10-19 15:22:12

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):
> [...]
> problemu w aptece), ale dla niego nic nie mam. Kiedyś lekarz przepisał mi
> dla partnera włąsnie ten Orungal. Ale czy dostanę go tak bez niczego w

Ja jak nie mam czasu, żeby pójść do lekarza, biorę książeczke rumowską,
gdzie miałam przepisywany Orungal i pokazując stara receptę grzecznie
pytam, czy mogłabym dostać ten lek. Zwykle Panie odpowiadają, że jest to
lek na receptę i że bez recepty będę musiała zapłacić 100% (czyli ponad
30zł). Ja się zgadzam i one mi sprzedają. Jeszcze się nie spotkałam,
żeby w jakiejś aptece mi odmówiono, chyba, że nie pokazywałam tej starej
recepty.

4. Data: 2005-10-19 15:33:16

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plavia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 30zł). Ja się zgadzam i one mi sprzedają. Jeszcze się nie spotkałam, żeby
> w jakiejś aptece mi odmówiono, chyba, że nie pokazywałam tej starej

A pozniej apteka z"zalatwia" sobie recepte i jest te 70% do przodu.

Ból głowy + gorączka
[pyt] Pobieranie krwi
bole miesni
jakie witaminy