Ośmiornica z grila ?

1. Data: 2006-05-26 11:11:06

Temat: Ośmiornica z grila ?
Od: Wiesław Łopata <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma jakiś przepis na powyższe.
Cały czas chodzi za mną ośmiornica z grila którą jadałem w Grecji.
Wiesiek

2. Data: 2006-05-26 11:46:57

Temat: Re: Ośmiornica z grila ?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław Łopata napisał(a):
> Czy ktoś ma jakiś przepis na powyższe.

Zobacz w archiwum.

> Cały czas chodzi za mną ośmiornica z grila którą jadałem w Grecji.

Połknąłeś w calości?
;-)))
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-05-27 20:13:23

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Połknąłeś w calości?
> ;-)))

Rzuciła mu się mackami na twarz :).
W Browarmii jadłem takie cuś - grillowane macki rozkrojone
na pół na paski, do tego jakiś ostry sos pomidorowy. Zdaje się,
że były popieprzone postfactum. Niestety,
ponieważ to była już zaawansowana pora łażenia nocą po Warszawie,
szczegółów nie pamiętam, oprócz kelnerki i jej.... oczu ;)

Pozdr.
R.

PS. Google nigdy Cię nie zawiodą: http://www.famie.com/recipes/grilled_octopus.htm

4. Data: 2006-05-28 10:12:52

Od: "Wiesław Łopata" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Google nigdy Cię nie zawiodą:
http://www.famie.com/recipes/grilled_octopus.htm

Dzięki.
Proste. Ale szkoda głowy. Dziwię sie że gotuje sie ją w wodzie bez żadnych
przypraw.
Wiesiek

5. Data: 2006-05-28 19:34:06

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław Łopata napisał(a):
> Cały czas chodzi za mną ośmiornica z grila którą jadałem w Grecji.
> Wiesiek

o kurna !!!
musiales nie dojesc jej w calosci...
wiesz one maja po 10 odnozy jesli zostawiles jej ze dwa to calkiem
mozliwe ze lazi za Toba jak wyrzut sumienia...
odwrocic sie szybko ucapic i znowu na ruszt...
a na powaznie osmiornica marynata z wina i limonki i na grill...
wczesniej wygotowac szybko ze dwa razy zmieniajac wode...
Mars

6. Data: 2006-05-29 07:24:34

Od: Wiesław Łopata <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a na powaznie osmiornica marynata z wina i limonki i na grill...
> wczesniej wygotowac szybko ze dwa razy zmieniajac wode...

Zaraz, zaraz powoli.
Czy przed gotowaniem ośmiornicę oczyścić z tej jej szarej skóry?
Jakie proporcje tej marynaty i jak długo trzymać ?
Co to znaczy wygotować szybko? Inny przepis mówił o 1 h gotowania.
Wiesiek

Ryba maślana
kuchnia hinduska przepisy
oliwki a sól