Re: Osmocote

From: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Osmocote
Date: Mon, 20 Mar 2000 07:30:39 +0100

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8av55v$gdj$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:017901bf8f2a$f02024a0$e...@p...com.pl.
..

> skrajnosci
>
> Nie rozumiem, co chcesz powiedzieć poza tym, że przesadzanie jest domeną
> ogrodników.
> Wytłumacz jaśniej albo przyjdź z matką :-)
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
Wydaje mi sie, ze wyrazilem sie dosyc jasno. Jesli nie podlapales mojej
mysli to sprobuje wyklarowac :-))
Zacznijmy od tego, ze jesli kogos nie stac na super sprzet wedkarski, to
uwazam, ze mialby trudnosci z kupnem takiego, pomimo jego hobby (cz jak Wy
to nazywacie stopnia zaawansowania). Rolnik lowi albo dla przyjemnosci i
zaliczymy go do hobbystow, albo w celach zarobkowych (tez w szczegolnym
przypadku mozna polaczyc przyjemne z pozytecznym - podobnie jak u
ogrodnikow). Jezeli zatem rolnik, zarowno w jednym przypadku jak i w drugim,
jest posiadaczem patyka i sznurka (czy jak to tam bylo) to w sumie sprowadza
sie do braku srodkow na zakup dobrego sprzetu. Sprawa ma sie identycznie u
wedkarza pasjonata - albo kupuje sprzet renomowanych firm, albo idzie na
stadion i kupuje od "ruskich".
Wniosek:
Wiekszosc hobbystow w kazdej dziedzinie pragnie jak najlepszego sprzetu
(jezeli jego hobby tego wymaga), ale ograniczeniem sa srodki jakimi
dysponuje. Sam mam przyklad po sobie, jezeli potrzebuje cos do ogrodka to
wole odczekac i nazbierac, i kupic sobie lepszy sprzet lub nawoz (do
doniczkowych uzywam Biohumusa, ale czy Osmocote jest lepszy to mialbym pewne
watpliwosci) :-))

Matki nie bedziemy w to wciagac, ze wzgledu na to, ze moglaby miec inny
poglad na sprawe niz ja. I co ja bym wtedy zrobil :-)))))
pozdrowka
Jarek
P.S. nie lap mnie, prosze, za slowka typu: domena ogrodnika jest
przesadzanie, bo znajac zycie i tu cos znajdziesz i nie wykrecaj sie tym
razem brakiem zrozumienia ;-)))