Re: Ostatnie przedstawienie.

Data: 2002-07-01 13:10:27
Temat: Re: Ostatnie przedstawienie.
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

Mania w news:afojm7$n5e$1@news.tpi.pl...

> "ika zuzeloth" news:afkopa$5p6$1@news.tpi.pl...
> > ika - umop apisdn
> > -- end of transmission --
>
> :o(
>
> szkoda
> Mań

Wg mojej teorii Ika wykona tylko ożywczy kurs na bermudy,
zajrzy tu i tam, poodycha bardziej przejrzysta wodą i wróci!!
Nie wątpię, że wróci...
Przecież Iko, pomyśł, czy tak naprawdę źle Ci się tu bulgotało?

Ja wiem - pastwisko to nie to samo co rafy, ale nawet chyba nie
zauwazyłaś, że jest tu pod nami stosowny ciek wodny i trzeba
się tylko skrzyknąć, a wykopiemy na środku stawik!!
Jestem pewien, że chętnych do kopania nie zabraknie!;)
W dobrym tego słowa znaczeniu oczywiście...

All