Ozorki wieprzowe

1. Data: 2002-09-18 06:16:48

Temat: Ozorki wieprzowe
Od: "ola" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie,
Kupiłam wczoraj ozorki wieprzowe (po raz pierwszy w mojej "karierze") i
postanowiłam cos z nich zrobić smakowitego. Tak więc podgotowałam je,
obrałam, pocięłam na plasterki, dodałam do podsmażonej cebulki, czosnku,
przypraw i się powoli "pyrkało" na ogniu, aż ozorki zmiękły. Dzisiaj mam
zamiar je zaserwować na obiadek, i tak sobie myślę, jaki by tu zrobić sosik
do nich i z czym najlepiej je podać (ziemniaki, czy kasza i jakaś
suróweczka).
Może ktoś coś podpowie.
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-09-18 07:09:37

Temat: Re: Ozorki wieprzowe
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sosik
> do nich i z czym najlepiej je podać (ziemniaki, czy kasza i jakaś

ja lubie sosik musztardowy, niam, z plywajaca starta marchewka. Ale zrobic
go nie umiem i mam powazne podejrzenia, ze moja mama tez powoli zapomina,
jak sie go porzadnie przyrzada. Niestety najlepsze sosy wychodzily jej za
czasow mojego dziecinstwa. Teraz najbardziej u niej lubie jadac... wstyd sie
przyznac... kupne ciasta :(
Na szczescie tesciowa dosc dobrze gotuje :)

wknek

1. Data: 2002-09-18 08:01:06

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Najlepszy wg mnie sos do ozorków to sos chrzanowy.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-09-18 09:32:00

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Oczywiscie jezeli ozorki to tylko sos chrzanowy lub musztardowy jak wspomnialy
moje poprzedniczki ale...widze ze nie bardzo wiecie jak to zrobic !!??
A to takie proste .Bulion rosolowy z kostki ja robie z warzywnej.Do tego listek
bobkowy.pieprz nie mielony Do tego "wrzucam" lyzeczkie musztardy lub chrzanu
(ilosc uzalezniona od intensywnosci oczekiwanego smaku)ZAprawka z maki
ziemniaczanej dla zagestnienia i...troszeczkie smietany.W trakcie koncowej
wersji sosu (gotowania) wkladam na kilka minut pokrojone ozorki aby nasiakly
tym sosem.No szczypta soli dla smaku tez musi byc

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-09-19 13:57:34

Temat: Odp: Ozorki wieprzowe
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie jezeli ozorki to tylko sos chrzanowy lub musztardowy jak

Jak dla mnie - sos z ogromną ilościa lubczyku.
Tak przyrządza ozorki moja babcia i uwielbiam je w każdej ilości:)))

pozdrawiam

cherokee

1. Data: 2002-09-19 14:47:11

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupiłam wczoraj ozorki wieprzowe (po raz pierwszy w mojej "karierze") i
> postanowiłam cos z nich zrobić smakowitego. Tak więc podgotowałam je,
odczekalam troche az przetrawisz te ozorki ;-) i zapytam, czy po solidnym
umyciu a przed gotowaniem wydlubalas dwa gruczoly slinowe u nasady jezyka i
szybko umylas je po...

jakby nie - to pytania nie bylo :))) Jola L-L

Re: ryby
Re: szafran_POMOCY?
Re: sos slodko-kwasny
Pizza