PEACE :)

1. Data: 2002-06-13 20:43:44

Temat: PEACE :)
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze niedawno wydawało mi się, że ta grupa to chyba jedna z moich naj -
chociaż nie piszę na wiele. Ale od jakiegoś czasu w większości postów
zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?
Czyżby Artur Drzewiecki swoim "Otwartym listem do .." otworzył "również"
przysłowiową puszkę Pandory? :))

Vicky
* * *
UIN : 8758609
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.hakieriada.prv.pl
http://clannad.w.interia.pl
http://www.krakow.w.pl
* * *

1. Data: 2002-06-13 21:17:02

Temat: Re: PEACE :)
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" news:aeb03f$2n9$1@news.tpi.pl
> Jeszcze niedawno wydawało mi się...

Dobrze stwierdzone, wydawało mi się hehehe - masz rację z tym wydawało się
:)

1. Data: 2002-06-13 21:53:51

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Vicky" napisala:

> [...]
> to chyba jedna z moich naj - chociaż nie piszę na
> wiele. Ale od jakiegoś czasu w większości postów
> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu

Jestem za krotko aby sie wypowiadac, ale wydaje mi sie, ze tutaj nic sie
nie zmienilo. Wypowiadam sie z doswiadczenia obserwujac inne grupy.
Zwyczajnie minela poczatkowa euforia, zafascynowanie. Mysle, ze to sa
powody :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-06-13 22:27:29

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:

> Czyżby Artur Drzewiecki swoim "Otwartym listem do .." otworzył "również"
> przysłowiową puszkę Pandory? :))

Osmielil innych "bohaterow", ktorzy zawsze tu byli ale sie nie udzielali
? ;)

Flyer

1. Data: 2002-06-14 02:26:22

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> Osmielil innych "bohaterow", ktorzy zawsze tu byli ale sie nie udzielali
> ? ;)

pewnie byście woleli żeby tu była enklawa
spokoju, ciepła i mądrości
a tu tymczasem pluralizm

IMO nie zniechęcać się :)
dobrze jest!
żeby gdzieś dojść trzeba iść
a chodząc zdarza się błądzić - no nie?

3mcie się
:o)
Mania

1. Data: 2002-06-14 02:39:46

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Czyżby Artur Drzewiecki swoim "Otwartym listem do .." otworzył "również"
>przysłowiową puszkę Pandory? :))
Po prostu powietrze z przekłutego balonika megalomanii Bogini wywołało
wiatr zmian.:-)))
Kołtun, faszysta, homofob i seksista.:-)))

1. Data: 2002-06-14 05:51:55

Od: CanoE <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm ja to obserwuje na wszystkich grupach niemoderowanych.
Ciekawe to zjawisko ze najczesciej na kazdej grupie znajdzie sie jedna
osoba (co to sie zaczyna za bardzo udzielac i wymadrzac) na ktora po
pewnym czasie rzeszta robi nagonke.
Czasem takie nagonki osiagaja taka skale ze trudno wylowic posta
zgodnego z tematyka grupy.
Ale to chyba specyfika grup dyskusyjnych..
Moze jakis psycholog oswieci mnie z czego cos takiego wynika?
bo czasami naprawde to sie robi uciazliwe- szczegolnie jesli w 100
sciagnietych postach 5 dotyczy tematu grupy a reszta to jakies glupoty
ktorych nie ma sensu czytac (nie mowie o tej grupie bo tu jeszcze nie
jest tak zle)

CanoE

1. Data: 2002-06-14 09:05:20

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?
> Czyżby Artur Drzewiecki swoim "Otwartym listem do .." otworzył "również"

Moim zdaniem grupa złagodniała :). Dyskusje na temat Ani Lipek lub Turbosa
to były najazdy po 100 postow do jednego watku :) agresja słowna, obelgi i
oczywiscie sprawy niewiele zwiazane z tematyka grupy. Mi akurat tematyka
grupy spowszedniała ciagle te same sprawy, te same problemy, brak swiezych
tematow. Proby uregulowania grupy rowniez byly podejmowane wielokrotnie.

Od dwoch lat czasu bylem/jestem biernym uczestnikiem grupy (czyli malo
zaangazowanym). Moim zdaniem na tle innych grup wypada calkiem niezle i
trzyma dobry poziom. Co prawda bywaja okresy gorsze ale nie wplywaja one
znacząca na ogolny poziom grupy.

> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?

Moim zdaniem nie ma sie czym przejmowac.

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2002-06-14 09:52:51

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky w news:aeb03f$2n9$1@news.tpi.pl...

> Jeszcze niedawno wydawało mi się, że ta grupa to chyba jedna z moich naj -
> chociaż nie piszę na wiele. Ale od jakiegoś czasu w większości postów
> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?

Dear Vicky !:)
Wspaniale że zadajesz sobie i innym to pytanie. To jest właśnie ta psychologia
codzienna, jaka figuruje w opisie grupy. To jest własnie ten opluralizm [dobre
słowo;) - wyszło mi przypadkowo jako literówka !:)). - zgłaszam Redakcji na
słowo miesiąca! ;)]
A więc musisz wiedzieć, ze za to, co się "porobiło" (nic szczególnego moim
skromnym zdaniem) jestes tak samo odpowiedzialna jak wszyscy. Twoje
środki reagowania to słowa lub milczenie. Wybierzesz słowa - wpływasz
i budujesz. Wybierzesz milczenie - pozwalasz aby inni wpływali i budowali
(dodatnio lub ujemnie ;).

Niech więc nadal ta grupa pozostanie Twoją naj, naj... pisz więcej a zobaczysz,
jak zrobi się kolorowo :). Z publiczną grupą dyskusyjna jest tak, że łatwo jest
tylko narzekać i mówić z machnięciem rękli - "tak jest wszędzie"...
A przecież wiadomo, że jest to jeden wielki balon, w którego wnętrzu kotłuje
się ciagle 50 UGD/dobę, gdzie każdy z nich jest inny! Ma inne marzenia,
potrzeby, oczekiwania, ma co innego do objawienia światu ;)). Najczęściej
zaś - na grupie psycholgia qsci (quasi_sci) objawia SIEBIE. I nic na to nie
poradzi, gdyż żaden kamuflaż na dłuższą metę tu się nie uchowa.
Może dlatego często mamy tu zjawisko permenentnej rotacji UGD?
Ważne jednak jest to, kto zostaje tutaj na dłużej. Zostając na dłużej, masz
spore szanse na to by ten balon nie tyle przekłuć, bo nie o to chodzi, ale
zmieniać jego kierunek lotu.

A latanie jest generalnie piękne...
Czego doświadczania życzę Ci seredcznie :).

To nie to samo, co białe ściany szpitala i SKALP-EL w głowie...

> Pozdrawiam
> Vicky

Pozdrawiam
All

1. Data: 2002-06-14 11:04:34

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:

> pewnie byście woleli żeby tu była enklawa
> spokoju, ciepła i mądrości
> a tu tymczasem pluralizm

Nie no tak zle ze mna nie jest. Ale staje sie nerwowy jak mam do
czynienia z ludzmi odreagowujacymi wlasne kompleksy niezaspokojonej w
realu abmicji ;).

Flyer

o kochaniu i dawaniu
Pamiec nie myli
CzCz (Czwartkowe Czatowanie;-))
Kolonie
Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.