Re: PEACE :)

From: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PEACE :)
Date: Fri, 14 Jun 2002 11:52:51 +0200

Vicky w news:aeb03f$2n9$1@news.tpi.pl...

> Jeszcze niedawno wydawało mi się, że ta grupa to chyba jedna z moich naj -
> chociaż nie piszę na wiele. Ale od jakiegoś czasu w większości postów
> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?

Dear Vicky !:)
Wspaniale że zadajesz sobie i innym to pytanie. To jest właśnie ta psychologia
codzienna, jaka figuruje w opisie grupy. To jest własnie ten opluralizm [dobre
słowo;) - wyszło mi przypadkowo jako literówka !:)). - zgłaszam Redakcji na
słowo miesiąca! ;)]
A więc musisz wiedzieć, ze za to, co się "porobiło" (nic szczególnego moim
skromnym zdaniem) jestes tak samo odpowiedzialna jak wszyscy. Twoje
środki reagowania to słowa lub milczenie. Wybierzesz słowa - wpływasz
i budujesz. Wybierzesz milczenie - pozwalasz aby inni wpływali i budowali
(dodatnio lub ujemnie ;).

Niech więc nadal ta grupa pozostanie Twoją naj, naj... pisz więcej a zobaczysz,
jak zrobi się kolorowo :). Z publiczną grupą dyskusyjna jest tak, że łatwo jest
tylko narzekać i mówić z machnięciem rękli - "tak jest wszędzie"...
A przecież wiadomo, że jest to jeden wielki balon, w którego wnętrzu kotłuje
się ciagle 50 UGD/dobę, gdzie każdy z nich jest inny! Ma inne marzenia,
potrzeby, oczekiwania, ma co innego do objawienia światu ;)). Najczęściej
zaś - na grupie psycholgia qsci (quasi_sci) objawia SIEBIE. I nic na to nie
poradzi, gdyż żaden kamuflaż na dłuższą metę tu się nie uchowa.
Może dlatego często mamy tu zjawisko permenentnej rotacji UGD?
Ważne jednak jest to, kto zostaje tutaj na dłużej. Zostając na dłużej, masz
spore szanse na to by ten balon nie tyle przekłuć, bo nie o to chodzi, ale
zmieniać jego kierunek lotu.

A latanie jest generalnie piękne...
Czego doświadczania życzę Ci seredcznie :).

To nie to samo, co białe ściany szpitala i SKALP-EL w głowie...

> Pozdrawiam
> Vicky

Pozdrawiam
All