Re: PEACE :)

From: "roblop" <r...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PEACE :)
Date: Fri, 14 Jun 2002 11:05:20 +0200

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:aeb03f$2n9$1@news.tpi.pl...
> Jeszcze niedawno wydawało mi się, że ta grupa to chyba jedna z moich naj -
> chociaż nie piszę na wiele. Ale od jakiegoś czasu w większości postów
> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?
> Czyżby Artur Drzewiecki swoim "Otwartym listem do .." otworzył "również"
> przysłowiową puszkę Pandory? :))

Moim zdaniem grupa złagodniała :). Dyskusje na temat Ani Lipek lub Turbosa
to były najazdy po 100 postow do jednego watku :) agresja słowna, obelgi i
oczywiscie sprawy niewiele zwiazane z tematyka grupy. Mi akurat tematyka
grupy spowszedniała ciagle te same sprawy, te same problemy, brak swiezych
tematow. Proby uregulowania grupy rowniez byly podejmowane wielokrotnie.

Od dwoch lat czasu bylem/jestem biernym uczestnikiem grupy (czyli malo
zaangazowanym). Moim zdaniem na tle innych grup wypada calkiem niezle i
trzyma dobry poziom. Co prawda bywaja okresy gorsze ale nie wplywaja one
znacząca na ogolny poziom grupy.

> zauważyć można same zatargi i spory. Co się tu porobiło?

Moim zdaniem nie ma sie czym przejmowac.

Pozdrawiam Robert